کد خبر: ۹۵۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
تعداد بازدید: ۶۷
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه‌های مردم در حوزه تامین نان، دارو و شیرخشک خواستار ورود مجلس از بعد نظارتی به بحث مهار تورم شد.

اسحاقی: مجلس باید به مهار تورم ورود کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، سلمان اسحاقی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار بیان کرد: نقش خبرنگاران در خدمت رسانی به مردم تاثیرگذار و ماندگار است. امروز مجلس مشغول قانون گذاری پیرامون تحقق شعار سال با محوریت رشد تولید است اما در این شرایط مجلس باید در کنار توجه به تولید، توجه ویژه‌ای به مهار تورم داشته باشد.

نماینده قائنات در ادامه با بیان اینکه افزایش قیمت نان، دارو و شیر خشک در برخی از استان‌ها مردم را با مشکل مواجه کرده است، اظهار کرد: انتظار می‌رود مجلس در بعد نظارتی برای مهار تورم گام برداشته و دولت را فراخواند تا با همفکری یکدیگر تاثیری در این حوزه صورت گیرد. در حوزه دارو نیز اگر توجه ویژه صورت نگیرد در فصل پاییز و زمستان با مشکل مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: