کد خبر: ۹۵۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
تعداد بازدید: ۱۸۷
وزارت ارتباطات عراق از مسدود شدن پیام رسان خارجی تلگرام در این کشور بنا به دستورات مقامات به دلایل مرتبط با امنیت ملی خبر داد.

تلگرام در عراق فیلتر شد!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، وزارت ارتباطات عراق در بیانیه‌ای خطاب به کاربران شبکه اطلاعاتی (اینترنت) در این کشور افزود: این اقدام بر اساس بخشنامه مقامات بالاتر به منظور تامین امنیت ملی و حفظ اطلاعات شخصی شهروندان انجام شد.

این بیانیه با اشاره به اینکه این پیام‌رسان در رابطه با اطلاعات شهروندان عراقی قوانین را نقض کرده است، افزود: موسسات دولتی ذیربط بارها از شرکت مرتبط با مدیریت برنامه فوق الذکر درخواست کرده‌اند تا در بستن سکوهایی که باعث نشت داده‌های نهادهای رسمی دولتی و اطلاعات شخصی شهروندان می‌شود و تهدیدی برای امنیت ملی عراق و سلامت جامعه است همکاری کند اما این شرکت به هیچ یک از این درخواست‌ها پاسخ نداده است.

وزارت ارتباطات عراق با اشاره به اینکه این وزارتخانه بر احترام به حقوق شهروندان در آزادی بیان و ارتباطات، بدون لطمه به امنیت کشور و نهادهای آن تاکید دارد، افزود: ما اطمینان داریم که شهروندان [ هدف از ] این اقدام را درک می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: