کد خبر: ۹۵۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۱۱۰
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی از روش فعلی مناطق آزاد تجاری انتقاد کرد.

نماینده علی‌آباد کتول: مناطق آزاد باید صادرات‌محور باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، رحمت‌الله نوروزی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری- صنعتی دوغارون در اخطاری با استناد به اصل سوم قانون اساسی گفت: بر اساس این اصل قانون اساسی، توسعه مناطق آزاد جهت عدالت، توسعه کشور و اشتغال مناسب است اما روشی که در حال حاضر برای همه مناطق آزاد در حال انجام است، بجای حمایت از تولید، اشتغال و نگاه ویژه به ظرفیت‌های استان‌ها، توجه بیشتر به مافیای واردات و ثبت شرکت‌های صوری، فرار مالیات، واگذاری املاک و افزایش هزینه‌های بومی است.

وی با بیان اینکه «الان بیشتر صادرات کشور فقط پتروشیمی است»، ادامه داد: تقاضا داریم بر اساس اصل قانون اساسی مناطق آزاد صادرات محور باشند و از مافیای واردات جلوگیری شود.

نماینده علی آباد کتول در مجلس همچنین از عدم تخصیص ارز به موقع برای نهاده‌های دامی و عدم پرداخت پول گندم کشاورزان انتقاد کرد و خواستار رسیدگی های لازم از سوی دولت شد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: