کد خبر: ۹۵۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
تعداد بازدید: ۱۴۶
ستاره جدایی‌طلب پاری‌سن‌ژرمن به خداحافظی جان‌لوئیجی بوفون از فوتبال واکنش نشان داد.

ام‌باپه خطاب به بوفون: تو مرد طلایی هستیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: به نقل از لوپاریزین، کیلیان ام‌باپه به خداحافظی جان‌لوئیجی بوفون از میادین واکنش نشان داد. ام‌باپه در پیامی برای بوفون نوشت: «برای من افتخار بزرگی بود که با یک اسطوره همبازی شوم. تو مردی طلایی بودی و من برای همیشه توصیه‌هایت را به یاد خواهم داشت. برایت بهترین‌ها را آرزو و از تو تشکر می‌کنم.»

 
 

ام‌باپه یک فصل با بوفون در پاری‌سن‌ژرمن همبازی بود.

 

جان‌لوئیجی بوفون، دروازه‌بان نامدار ایتالیایی که سابقه قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۶ را هم در کارنامه دارد، در ۴۵ سالگی به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

 

ام‌باپه خطاب به بوفون: تو مرد طلایی هستی

فیفا بوفون را سال ۲۰۱۰ بهترین دروازه‌بان ۲۴ سال گذشته جهان و همچنین بهترین سنگربان قرن ۲۱ معرفی کرد.

او بیشترین بازی با پیراهن تیم ملی ایتالیا را با ۱۷۵ بازی در کارنامه خویش دارد. جی‌جی فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶، رکورد بیشترین تعداد و بیشترین زمان بسته نگاه‌داشتن دروازه در سری آ را شکست. این رکورد پیش از این در اختیار روسی دروازه‌بان میلان بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: