کد خبر: ۹۵۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۱۴۰
یحیی گل‌محمدی برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر نقشه ویژه‌ای کشیده است؛ جذب یک مهاجم در حد و اندازه‌های لوکادیا.

نقشه ویژه یحیی برای تکرار قهرمانی پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: مهاجم هلندی فصل گذشته بعد از ملحق شدن به اردوی سرخ خیلی زود در ترکیب تیم جا افتاد و گل‌های سه امتیازی می‌زد اما در یک اقدام عجیب پیش از دربی اردوی تیم را ترک کرد! خیلی‌ها تصور می‌کردند تیم پرسپولیس بعد از رفتن لوکادیا وارد چالش پر دردسری می‌شود اما در نهایت هم بر جام قهرمانی لیگ برتر بوسه زد و هم جام حذفی. با این حال یحیی گل‌محمدی معتقد است تیم در فاز تهاجمی به یک مهاجم شبیه لوکادیا نیازمند است و باید این اتفاق در ترکیب تیم او صورت گیرد.

 
 

بعد از لوکادیا پرسپولیس یک مهاجم خارجی گرفت اما خوب از آب در نیامد و به همین بهانه قرارداد او تمدید نشد. حالا یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته در آرامش یک خرید خوب داشته باشد. مهاجم جدید سرخ‌ها شاید در هفته ابتدایی به اردوی تیم اضافه نشود اما در نهایت پایش به تهران باز خواهد شد. به این خاطر که جذب یک مهاجم مثل لوکادیا یکی از استراتژی‌های اصلی یحیی گل‌محمدی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: