کد خبر: ۹۵۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
تعداد بازدید: ۱۳۲
مرتضی محمودوند نماینده مجلس با اشاره به ابطال حکم رئیس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: استقلال رای دستگاه قضا درباره میثم لطیفی نشان از اقتدار و سلامت قوه قضاییه دارد و بر اساس عدالت و محور صداقت بود.

نماینده مجلس: ابطال حکم رئیس سازمان اداری استخدامی سیاسی نبودبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان :مرتضی محمودوند نماینده مجلس با اشاره به ابطال حکم رئیس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: استقلال رای دستگاه قضا درباره میثم لطیفی نشان از اقتدار و سلامت قوه قضاییه دارد و بر اساس عدالت و محور صداقت بود.

یک نماینده مجلس با اشاره به ابطال حکم رئیس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: استقلال رای دستگاه قضا درباره میثم لطیفی نشان از اقتدار و سلامت قوه قضاییه دارد و بر اساس عدالت و محور صداقت بود.

مرتضی محمودوند با اشاره به ابطال حکم رئیس سازمان اداری استخدامی کشور بیان کرد: استقلال رای دستگاه قضا درباره میثم لطیفی نشان از اقتدار و سلامت قوه قضاییه دارد و بر اساس عدالت و محور صداقت بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه این مسئله را نباید سیاسی کنیم ادامه داد: تخلف در این پرونده محرز و یک قانون صریح است که کاملا مشهود بوده و سیاسی نیست.

وی با اشاره به اینکه نباید در دام جریان‌سازی‌های بیهوده قرار بگیریم گفت: از قوه قضاییه درخواست دارم در این گونه موارد با کسی تعارف نداشته باشند و قانون را اجرا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: