کد خبر: ۹۵۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
تعداد بازدید: ۱۱۰
ایسنا/خوزستان وزیر کشور گفت: تلاش می کنیم در اربعین امسال شرایط خوبی را برای زوار فراهم کنیم.

وزیر کشور: امسال شرایط خوبی را برای زوار در اربعین فراهم می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا/خوزستان وزیر کشور گفت: تلاش می کنیم در اربعین امسال شرایط خوبی را برای زوار فراهم کنیم.

احمد وحیدی شامگاه ۹ مردادماه در نشست خبری که با حضور وزرای کشور ایران و عراق در منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار کرد: از چهار مرز خسروی، مهران، شلمچه و چذابه بازدید انجام شد و مسائل مربوط به زوار در زمینه های حمل و نقل، زیرساخت‌ها، دروازه‌های ورودی و مسائل بهداشت و درمان بررسی شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توحه به صحبت های انجام شده توافقات خوبی با طرف عراقی به عمل آمده است و در همه موضوعات با هماهنگی برادران عراقی به نتایج خوبی رسیده ایم.

وزیر کشور با بیان اینکه از تلاش‌های دولت عراق در برگزاری مراسم باشکوه تاسوعا و عاشورا تشکر می کنیم، گفت: هماهنگی‌های خوبی انجام شده و امیدوارم در اربعین امسال شرایط بهتری را برای زوار نسبت به دوره های گذشته فراهم کنیم تا بتوانند با آسودگی خاطر و آرامش سفر کنند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: