کد خبر: ۹۵۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۲۱۸
محمد جعفرپور، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت زیرساخت در صفحه شخصی خود در ویراستی از ایجاد یک لینک پرظرفیت برای افزایش کیفیت سرویس بازی و بهبود تجربه گیمرها خبر داد.

معاون وزیر ارتباطات: حال شبکه را از گیمرها بپرسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: محمد جعفرپور، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت زیرساخت در صفحه شخصی خود در ویراستی از ایجاد یک لینک پرظرفیت برای افزایش کیفیت سرویس بازی و بهبود تجربه گیمرها خبر داد.

پس از انتشار گزارش انجمن تجارت الکترونیک در خصوص وضعیت اینترنت کشور، وزارت ارتباطات اعلام کرد که در برخی بندهای آن اشکالات فنی و محتوایی وجود دارد و در ادامه، جلسه‌ای برای بررسی بندهای مختلف آن با حضور مدیران وزارت ارتباطات، مدیران برخی پلتفرم‌ها و تهیه کنندگان برگزار شد.

از جمله در بخشی از این گزارش آمده بود شبکه اینترنت کشور دارای اختلال ۵۰ درصدی است! محمد جعفرپور مدیرعامل شرکت زیرساخت در جلسه مذکور در خصوص علت نادرست‌بودن این ادعا گفت اختلال ۵۰ درصدی یعنی نیمی از درخواست‌های کاربران برای دیدن یک محتوا و سرویس در بستر شبکه بدون پاسخ مانده یا بسیار کند جواب می‌گیرند؛ این در حالی است که روزانه شاهد برقراری تماس‌های صوتی و تصویری بسیاری در بستر پیام‌رسان‌های داخلی هستیم و گواه آن بهبود وضعیت صنعت بازی در کشور است.

در همین راستا، جعفرپور، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در صفحه شخصی خود در ویراستی به این ادعای انجمن تجارت الکترونیک دوباره واکنش نشان داده و نوشت: «در راستای کاهش پینگ بازی‌ها و بهبود تجربه کاربری گیمرهای عزیز با تلاش همکارانم، یک لینک پر ظرفیت جدید در یکی از CDN های منطقه ایجاد کردیم. در این جلسه تاکید کردم که حال شبکه را باید از گیمرها پرسید. سرویس گیم حساسترین سرویس نسبت به پارامترهای شبکه است و پکت لاس مناسب برای گیم ۰.۵ درصد است».

معاون وزیر ارتباطات: حال شبکه را از گیمرها بپرسید

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: