کد خبر: ۹۵۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲
تعداد بازدید: ۲۱۵
صندوق بازنشستگی فولاد و بانک صادرات ایران تفاهم‌نامه‌ای به منظور پرداخت تسهیلات به آن دسته از بازنشستگان صندوق فولاد که حساب حقوقی آنان نزد بانک صادرات است منعقد نمودند.
بازنشستگان صندوق فولاد وام قرض‌الحسنه 20 میلیون تومانی دریافت می‌کنندصندوق بازنشستگی فولاد و بانک صادرات ایران تفاهم‌نامه‌ای به منظور پرداخت تسهیلات به آن دسته از بازنشستگان صندوق فولاد که حساب حقوقی آنان نزد بانک صادرات است منعقد نمودند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، بر اساس این تفاهم‌نامه، تسهیلات قرض‌الحسنه 20 میلیون تومانی با نرخ کارمزد 4 درصد و اقساط 24 ماهه به بازنشستگان صندوق فولاد پرداخت خواهند شد.

بانک صادرات بر اساس لیست اعلامی صندوق در طول ماه و پس از اعتبارسنجی‌های لازم، در تاریخ پنجم هر ماه نسبت به پرداخت تسهیلات به بازنشستگان و مستمری‌بگیران معرفی شده صندوق اقدام خواهد نمود.

بر اساس این تفاهم‌نامه، صندوق بازنشستگی فولاد، بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی را به بانک صادرات معرفی می‌نماید که حساب حقوقی ایشان نزد بانک صادرات بوده و حداقل یک ماه حقوق خود را از این بانک دریافت نموده باشند.

همچنین افرادی که پیش‌تر از تسهیلات صندوق استفاده کرده‌اند در اولویت نمی‌باشند و اجازه ثبت‌نام ندارند.

فرآیند ثبت نام متقاضیان وام از طریق معاونت فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: