کد خبر: ۹۵۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
تعداد بازدید: ۵۵۰
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از بازداشت مدیر و کارمند بانک در دماوند به علت ارائه خدمات به خانم بی‌حجاب با دستور مدعی العموم خبر داد.

بازداشت مدیر و کارمند بانک به‌علت ارائه خدمات بانکی به زن بدون حجاب/ جزئیاتبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از بازداشت مدیر و کارمند بانک در دماوند به علت ارائه خدمات به خانم بی‌حجاب با دستور مدعی العموم خبر داد.

مرتضی طهماسبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند عصر امروز در جمع خبرنگاران از بازداشت و تشکیل پرونده قضایی برای مدیر و کارمند بانکی در دماوند به علت بی‌اعتنایی به فرد مجرم که با کشف علنی حجاب در بانک حاضر شده بود و از سوی کارمند بانک به ایشان ارائه خدمات بانکی صورت پذیرفت، خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند در این راستا، اظهار کرد: مطابق مواد ۷۲ و ۲۲ قانون آیین دادرسی کیفری در راستای حفظ حقوق عمومی و بند ۱۳ ماده ۸ و نیز ماده ۹ قانون رسیدگی به تخلفات اداری و قانون تکلیف را برای همه مدیران و مسؤولان روشن کرده است.

وی ادامه داد: مدیران و مسؤولان در صورت مواجهه با جرم مشهود همچون بی‌حجابی یا کشف حجاب در محل کار قبل از ارائه هرگونه خدمات اداری و عمومی به شخص خاطی، در اجرای مواد ۱ و ۲ و ۳ و ۴ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر باید به وی تذکر دهند.

طهماسبی افزود: در صورت عدم توجه شخص بی‌حجاب نسبت به تذکر داده شده و اصرار بر منکر ارتکابی، لازم است بلافاصله با پلیس فراجا تماس گرفته و موضوع به ضابطین اطلاع داده شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند تصریح کرد: ضابطین عام مانند پلیس فراجا موظف هستند که پس از تماس تلفنی مدیران، سریعاً در محل حاضر شده و صورتجلسه تنظیم کنند.

همچنین دستورات قضایی در خصوص تعقیب و شناسایی خانم بی‌حجاب، جهت رسیدگی به اتهام ایشان صادر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: