کد خبر: ۹۵۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۴۸۵
جلسه اعضای شرکت پیشکسوتان استقلال امروز با حضور بازیکنان اسبق این باشگاه و بدون حضور سرپرست مدیرعاملی و جواد نکونام برگزار شد.

گلایه‌های پیشکسوتان از خطیر: اصلا جایگاه ما را نمی‌دانی!به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: جلسه اعضای شرکت پیشکسوتان استقلال امروز با حضور بازیکنان اسبق این باشگاه و بدون حضور سرپرست مدیرعاملی و جواد نکونام برگزار شد.

بعد از ظهر امروز جلسه شرکت پیشکسوت باشگاه استقلال تهران برگزار شد. در این جلسه به میزبانی هتل المپیک علی جباری، حسن روشن، بهتاش فریبا، نصرالله عبداللهی، کاظم اولیایی، ستار همدانی، علی نظری جویباری، و برخی دیگر از پیشکسوتان این باشگاه حضور داشتند.

قرار بود این جلسه با حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم و علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه برگزار شود. نکونام در تمرین حضور داشت و به دلیل همزمان جلسه تمرینی در این نشست حضور نداشت اما دلیل غیبت خطیر نامشخص بود.

در این جلسه پیشکسوتان باشگاه تلاش داشتند تا به دنبال همفکری و ارائه راهکاری به باشگاه و مدیرانش باشند و حمایت خود را اعلام دارند تا آبی پوشان در این روزها شرایط بهتری بدست آورند اما مدیرعامل و سرمربی استقلال به جلسه نیامدند.

در فاصله کمتر از دو هفته مانده تا شروع فصل جدید آبی‌ها در نقل و انتقالات عملکرد موفقی نداشته‌اند و در جدیدترین اقدام هم بازیکنان دست به اعتصاب زدند تا در تمرینات شرکت نکنند.

حسن روشن به عنوان یکی از اسطوره‌های باشگاه استقلال در این جلسه سخنرانی کرد. روشن در جریان این جلسه گفت: الان اگر من به عنوان پیشکسوت می‌خواهم به باشگاه کمک کنم آقای خطیر باید به اینجا بیایند و ما پیشکسوتان را به تمرین ببرند. من به همه مدیران عامل گفتم که وقتی شما بیکار می‌شوید چرا آدم خوبی می‌شوید و وقتی سرکار هستید اصلا ما را نمی‌شناسید؟ چطور پیشکسوتان نباید سر تمرین حضور پیدا کنیم؟ ما ۳۰ سال پیش الاهلی بازی کردیم هر موقع به اینجا می‌آیند یک ساک پر از لباس می‌آورند. چطور علی جباری و تمام حاضران اینجا نباید حضور داشته باشند؟

روشن ادامه داد: ما از این به بعد دیگر پیشکسوت نخواهیم داشت چون دیگر هر کس یکی دو سال در تیم بازی می‌کند و بعد می‌رود. تمام افرادی که اینجا هستند را با پیشنهادهای بزرگ می‌خواستند اما آن‌ها از استقلال نمی‌رفتند. پیراهن استقلال حداقل ۱۰ میلیارد ارزش دارد. اگر بازیکنی اینجا ۱۵ میلیارد می‌خواهد باید ۵ میلیارد بگیرد. ما این بدبختی‌ها را در استقلال کشیدیم ولی نباید دنبال خطیر باشیم که کارها را درست کنیم. او باید به دنبال علی جباری باشد.

مهاجم سابق استقلال و تیم ملی همچنین گفت: من نه شغلی می‌خواهم و نه حوصله آن را دارم ولی باید یک جایی در باشگاه داشته باشیم. یک اتاق در باشگاه داریم آقای جباری آنجا هستند. یک اتاق داریم که سه نفر باید ایستاده در آن صحبت کنند و نمی‌توانند بنشینند. ما حداقل ۳۰ پیشکسوت هستیم ما اگر می‌خواهیم جواد قراب را ببینیم نباید به در خانه‌اش برویم، باید در باشگاه همدیگر را ببینیم و یک چای کنار هم بخوریم. پیشکسوت جایگاه خاصی دارد، اصلا این را نمی‌دانند و اینکه ما چه مشکلی داریم.

پس از دو سه ساعت، پیشکسوتان استقلال که از آمدن خطیر و نکونام ناامید شدند، این جلسه را ترک کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: