کد خبر: ۹۵۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۱۷۴
پیشکسوت سابق پرسپولیس معتقد است مدیرعامل پرسپولیس تنهاست.

ما اصلا VAR نداریم که میزبان باشیم!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، پیشکسوت سابق پرسپولیس معتقد است مدیرعامل پرسپولیس تنهاست.

ایمان گودرزی؛ پایان رأفت مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است مدیرعامل باشگاه به نوعی در حل مشکلات متعدد باشگاه تنهاست و همیشه تیمی که قهرمان می‌شود برای سال بعدش با مشکلات و چالش‌های زیادی برای تکرار موفقیت مواجه می‌شود. در رابطه با مسائل مهم تیم پرسپولیس گفت‌وگویی با رأفت داشتیم.

*پرسپولیس برای جذب یک مهاجم جدید به نظر به مشکل خورده؟
در این رابطه می‌شنویم که صحبت از رقم بالای بازیکنان خارجی و مهاجم مد نظر پرسپولیس است که به نظر این مسأله اصلاً چیز عجیبی نیست چه بسا که شاهد هستیم شرایط پرداختی‌ها به گونه‌ای شده که تقریباً همه تیم‌ها پول‌های زیادی را به بازیکنانشان می‌پردازند و به نوعی پول خوبی می‌دهند. به همین دلیل اگر می‌خواهیم مهاجمی خوب بگیریم حداقل باید یک میلیون یورو و حتی بیشتر خرج کنیم چون این پول با توجه به این مسأله پول زیادی محسوب نمی‌شود. از سوی دیگر ما شاهدیم که مدیرعامل تیم در حل مشکلات متعدد تیم تنهاست و با وجود اینکه واقعاً همه تلاشش را انجام می‌دهد باز هم گاهی اوقات از حل همه موارد برنمی‌آید. پرسپولیس از لحاظ ساختاری و اداری به هر حال مانند خیلی از باشگاهای دیگر ما با مشکلاتی مواجه است اما حقیقت این است که درآمد جذب کردن راحت نیست و گفتم پول جذب کردن واقعاً کار یک نفر نیست و حتماً باید به مدیرعامل پرسپولیس و این باشگاه به‌عنوان قهرمان سه‌گانه ایران و نماینده اول ایران در آسیا کمک شود چون به هر حال پرسپولیس با نام ایران و پرچم کشورمان در مسابقات آسیایی حاضر خواهد شد.

 

ما اصلا VAR نداریم که میزبان باشیم!


*جدا از بازیکنانی که جذب شده، پرسپولیس کمبود دیگری هم دارد؟
به هر حال تیم بزرگ، بازیکنان بزرگ می‌خواهد که همه در کنار هم باید تیمی قدرتمند را تشکیل بدهند از این‌رو من فکر می‌کنم پرسپولیس به جذب دو سه بازیکن خوب دیگر برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش خصوصاً در آسیا نیاز دارد. مثلاً یحیی فصل قبل پنج بازیکن بزرگ گرفت که خیلی به کارش آمد اما در بعضی از مواقع مشکلات تیم فقط به شکل مقطعی حل شده و حکم مسکن را دارد. پرسپولیس همیشه مدعی بوده و الان هم در بین تمام مدعیانی که وجود دارد مدعی‌ترین است.


*فکر نمی‌کنید امکاناتمان با بقیه تیم‌های آسیایی فاصله زیادی دارد که اجازه نمی‌دهد با آنها رقابت کنیم؟
الان همه صحبت از این مسأله می‌کنند که ما در ایران میزبان تیم‌هایی مانند الاتحاد و النصر و الهلال هستیم در حالی که ورزشگاه آزادی ما اصلاً شرایط خوبی ندارد. از آن گذشته ما اصلاً ورزشگاه مدرنی نداریم و اصلاً VAR نداریم که بخواهیم از تیم‌های عربی میزبانی کنیم هر چند صحبت‌هایی هم شنیده می‌شود که قرار است VAR کرایه‌ای گرفته شود که به ما میزبانی بدهند که این هم باز از مسائل خاص فوتبال ما است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: