کد خبر: ۹۵۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۲۵۵
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: لعنت خدا بر شیاطین و یزدیان زمان که با اهانت به مقدسات دینی مسلمانان و آتش زدن کلام الله مجید احساسات پاک مسلمانان را جریحه دار کردند.

رضازاده: کاردان و کارکنان سفارت‌خانه‌های دانمارک و سوئد اخراج شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، یعقوب رضا زاده در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور خود، بیان کرد: لعنت خدا بر شیاطین و یزدیان زمان، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، سوئد، دانمارک و شیطان بزرگ رژیم صهیونیستی که با اهانت به مقدسات دینی مسلمانان و آتش زدن کلام الله مجید احساسات پاک مسلمانان را جریحه دار کردند. از دولت و وزارت خارجه می‌خواهیم سریعا با اخراج کاردان و کارکنان سفارت‌خانه‌های دانمارک و سوئد نسبت به تعطیلی سفارت آنها در اسرع وقت اقدام کند. 

وی در ادامه اظهار کرد: وضعیت جامعه بهزیستی و جامعه معلولین کشور از نظر تجهیزات و امکانات مناسب نبوده و باید به وضعیت آنها رسیدگی کرده و یک تحول اساسی در مدیریت این حوزه اعمال شود.

این نماینده مجلس با اشاره به قیمت مرغ، سموم کشاورزی، کود و نان گفت: وزیر کشاورزی قول داده بود از کشاورزان حمایت کرده و قیمت خرید تضمینی گندم ۱۵ هزار تومان باشد اما عملا در استان آذربایجان غربی با نرخ ۱۱ تومان خریداری می‌شود. 

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: قول داده بودید در صورت وزیر شدن رتبه بندی معلمان را اجرایی کنید، همسان‌سازی بازنشستگان را اجرایی و حقوق فرهنگیان را سریعا بازسازی کنید. رضازاده در ادامه بیان کرد: از وزیر انقلابی کشور می‌خواهم سریعا کارگروه مرزی وزارت کشور را تشکیل داده تا هرچه سریع‌تر شاهد گشایش بازارچه مرزی منطقه سلماس باشیم، مردم بی صبرانه منتظر هستند. 

وی در پایان خواستار افزایش حقوق و بهبود معیشت کارکنان نیروهای مسلح، نیروهای انتظامی و اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح شد. 

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: