کد خبر: ۹۵۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۲۶۲
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حدود ۲۵ میلیون خودرو در کشور داریم که حدود ۵ میلیون آن فرسوده است. اگر این خودروها را در یک بازه ۱۵ ساله با خودروهای الکتریکی و هیبریدی جایگزین کنیم.

حسین زاده: خودروهای فرسوده را با خودروهای الکتریکی و هیبریدی جایگزین کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حسین حسین‌زاده در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور خود، بیان کرد: یک قرآن را سوزاندند و امروز هزاران قرآن در سراسر جهان بالا رفت. هر چه بخواهید قرآن را محو کنید، بیشتر شکوفا می‌شود و این معنی «انا له لحافظون» است. 

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از برگزاری رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت قدردانی می کنم. از رزمندگان سپاه اسلام برای برگزاری این رزمایش و از تمامی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و قضایی که در برقراری امنیت کشور در سرما و گرما در مناطق دورافتاده مرزی داخل کشور تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم. 

وی در ادامه تاکید کرد: تلاش‌های دولت و شخص ریاست جمهوری در جهت ایجاد روابط سازنده بین‌المللی و حضور فعال دیپلماتیک در مناطق مختلف از جمله امریکای لاتین، آفریقا، آسیای مرکزی و منطقه ستودنی و قابل تقدیر  است. 

حسین‌زاده در ادامه ضمن طرح پیشنهادی درباره تغییر واحد پول کشور، بیان کرد: اگر یک دلار امروز را به صورت میانگین ۵۰ هزار تومان در نظر بگیریم و دو صفر آن را برداریم، ۵۰۰ تومان یا با واحد جدید ۵۰۰ گراش است. اگر میانگین حقوق را هم ۱۰ میلیون در نظر بگیریم و دو صفر آن را برداریم، ۱۰۰ هزار تومان یا ۱۰۰ هزار گراش می‌شود. فرض کنید شخصی ۱۰۰ میلیون در بانک دارد، ۹۹ میلیون برای دولت و یک میلیون با واحد جدید برای آن شخص باشد که معادل همان ۱۰۰ میلیون تومان است. اتفاقی که اینجا می‌افتد، هم دولت بدهی‌هایش را می‌دهد، هم تورم پایین می‌آید و ارزش پول تقویت می‌شود و هم از چاپ ساعتی ۴۰۰ تا ۴۲۰ میلیارد تومن اسکناس جلوگیری می‌شود. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: حدود ۲۵ میلیون خودرو در کشور داریم که حدود ۵ میلیون آن فرسوده است. اگر این خودروها را در یک بازه ۱۵ ساله با خودروهای الکتریکی و هیبریدی جایگزین کنیم، این مشکل رفع خواهد شد. صحبت‌های آن هم انجام شده  و حتی در خودروهای جدید ایران خودرو و سایپا هم این امکان وجود دارد. باید ستاد و نقشه راه توسعه هوش مصنوعی را تشکیل دهیم و از هوش مصنوعی در صنایع، انرژی، کشاورزی، حتی ارتباطات بین‌المللی استفاده کنیم. 

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: