کد خبر: ۹۵۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۲۲۸
سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت گفت: انواع پهپادهای نیروی هوایی ارتش مجهز به بمب‌های هوشمند، نقطه‌زن و ارتقا یافته در دومین روز از فاز عملیاتی رزمایش، مواضع و اهداف مهم و حیاتی نیروهای نارنجی را منهدم کردند.

انهدام اهداف توسط انواع پهپادها/ تجهیز پهپاد مهاجر۶ به بمب‌ ارتقا یافته قائمبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت گفت: انواع پهپادهای نیروی هوایی ارتش مجهز به بمب‌های هوشمند، نقطه‌زن و ارتقا یافته در دومین روز از فاز عملیاتی رزمایش، مواضع و اهداف مهم و حیاتی نیروهای نارنجی را منهدم کردند.

امیر خلبان علیرضا رودباری سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت گفت: در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی این رزمایش، بعد از رصد، شناسایی و عکسبرداری مواضع توسط هواپیمای آر اف۴ و پهپادهای شناسایی مهاجر۶ و کمان ۱۲، پهپادهای انهدامی آرش مجهز به سر جنگی، اهداف مهم و حیاتی نیروهای نارنجی(نیروهای تعبیه شده در نقش دشمن) را مورد هدف قرار داده و منهدم کردند.

سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت افزود: پهپاد مهاجر۶ نیروی هوایی ارتش در این مرحله از رزمایش ضمن ارسال برخط تصاویر و با تجهیز به بمب‌های هوشمند، نقطه‌زن و ارتقا یافته "قائم" با موفقیت اهداف زمینی و ادوات دشمن را مورد اصابت قرار داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: