کد خبر: ۹۵۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
تعداد بازدید: ۱۹۵
استقلال در سال‌های گذشته توانسته بود به لطف انتقال قرضی لژیونرها بخشی از نیازهای فنی‌اش را برطرف کند ولی قانون جدید سازمان لیگ که انتقال قرضی لژیونرها را ممنوع کرده، راه بازگشت دو مهاجم بوشهری را بست.

سه مهاجم از چنگ استقلال پریدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران ورزشی: استقلال در سال‌های گذشته توانسته بود به لطف انتقال قرضی لژیونرها بخشی از نیازهای فنی‌اش را برطرف کند ولی قانون جدید سازمان لیگ که انتقال قرضی لژیونرها را ممنوع کرده، راه بازگشت دو مهاجم بوشهری را بست.

محمد محبی که تحت قرارداد سانتاکلارای پرتغال بود به رغم اصرارش برای ادامه حضور در استقلال به روستوف روسیه رفت. قایدی هم دیروز با انتشار پستی خبر داد که راهی برای بازگشتش به استقلال وجود ندارد و آخرین امیدهای هواداران برای دیدن دوباره او از بین رفت. قایدی نوشت: «داستان جدایی‌های من انگار تمومی نداره. خیلی دلتنگم و خیلی دلم می‌خواست کنارتون بمونم. بنا به دلایلی که نیاز به توضیح نداره مجبورم بازم خداحافظی کنم. باید به قراردادی که بسته شده پایبند باشم. اما قول می‌دم یه روز وقتی که آسمون بیشتر از همیشه آبی بود، وقتی شرایط برای رقابت تو همه زمینه‌ها متعادل‌تر بود، برگردم. من مهدی قایدی پسر استقلال هستم، این رو هیچوقت فراموش نکنید.»

امیرحسین حسین‌زاده سومین گزینه نکونام برای تقویت خط حمله بود؛ مهاجمی که در قهرمانی استقلال در لیگ بیست و دوم نقش پررنگی داشت و بعد از آن به شارلروا پیوست. با این حال حسین‌زاده هم مثل قایدی با انتشار یک استوری خبر داد که این انتقال به بن‌بست خورده است: «من علاقه داشتم که با کمال میل و بدون هیچ چشمداشتی دوباره برای تیم بزرگ استقلال بازی کنم، ولی خب من تحت قرارداد باشگاه شارلروا هستم و یه سری چیزا از دست من خارجه و من توش نمی‌تونم دخالتی داشته باشم.» شارلروا تابستان گذشته با استفاده از بند فسخ ۲۰۰ هزار دلاری حسین‌زاده را جذب کرد، ولی حالا برای فروش او تقاضای ۸۵۰ هزار دلار را دارد که فراتر از توان مالی استقلال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: