کد خبر: ۹۵۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
تعداد بازدید: ۲۱۳
ناصر ایمانی روزنامه نگار اصولگرا در روزنامه هم میهن نوشت: در مورد مسئله فیلترینگ من انتظار دارم که دولت‌ها و به طور مشخص این دولت، اگر نمی‌خواهد به نظر مردم هم استناد کند اما حداقل حقیقت را به مردم بگویند.

انتقاد تند روزنامه نگار اصولگرا از دولت و دستگاه ها و مقامات برای گردن نگرفتن مسئولیت فیلترینگ!به گزارش خبرداغ ، ناصر ایمانی روزنامه نگار اصولگرا در روزنامه هم میهن نوشت: در مورد مسئله فیلترینگ من انتظار دارم که دولت‌ها و به طور مشخص این دولت، اگر نمی‌خواهد به نظر مردم هم استناد کند اما حداقل حقیقت را به مردم بگویند.

وقتی مقامات دولتی می‌گویند سرعت اینترنت بالاست و هیچ مشکلی ندارد، این خلاف واقع است. راست بگویند که اینترنت را محدود کرده‌ایم، وقتی خلاف واقع می‌گویند به شعور مردم توهین می‌کنند، چون مردم عملا این مسائل را می‌بینند،

در مورد مسئله فیلترینگ ما بالاخره نفهمیدیم چه کسی مقام تصمیم‌گیرنده است. شورایعالی فضای مجازی تصمیم گرفته یا وزارت ارتباطات یا هر نهاد دیگری؟ هیچ‌کس مسئولیت به عهده نمی‌گیرد، ما نمی‌دانیم وزیر ارتباطات را در این مورد بازخواست کنیم یا سراغ شورایعالی فضای مجازی برویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: