کد خبر: ۹۵۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۸۲
«بازار لوازم یدکی خودرو» یکی از بزرگترین بازار های کشور است که قطعات مورد نیاز بیش از ۱۶ میلیون ماشین در کشور را تامین میکند.

بورس و بازار لوازم یدکی تهران کجاست؟ آشنایی با این بازار بزرگبه گزارش خبرداغ، بازار قطعات خودرو در ایران گردش مالی بیش از ۱۵ میلیارد دلار در طول سال را دارد. «بورس لوازم یدکی خودرو» در تهران قرار داشته و در ادامه میخواهیم شما را با این بازار بزرگ بیشتر آشنا کنیم.

بازار لوازم یدکی تهران کجاست؟

«بازار بزرگ لوازم یدکی خودرو تهران”»، در منطقه ۱۲، محله بهارستان، خیابان ملت یا همان خیابان چراغ برق قرار دارد. امروزه بورس لوازم یدکی خودرو آنقدر گسترده شده که مثل قدیم تنها به خیابان چراغ برق محدود نمیشود و باید گفت که بازار قطعات خودرو در تهران به اطراف خیابان ملت نیز گسترش پیدا کرده است. هرچند خیابان ملت به عنوان مرکز بازار لوازم یدکی خوردو شناخته میشود اما خیابان اکباتان، خیابان سعدی جنوبی، خیابان امیرکبیر و کوچه پس کوچه های آن نیز بورس اصلی لوازم یدکی خودرو در تهران است. محدوده دقیق بازار لوازم یدکی خودرو در عکس زیر به صورت دقیق به شما نمایش داده شده است.

بازار لوازم یدکی خودرو تهران کجاست؟

لوازم یدکی ماشین خود را از کجا پیدا و خریداری کنیم؟

در ادامه شما را با بخش های مختلف بازار بزرگ لوازم یدکی تهران آشنا میکنیم. اما نکته بسیار مهم زمان خرید لوازم یدکی این است که سر زدن به بازار سختی های خاص خود را دارد. قبل از هرچیز باید به این اشاره نمود که بازار بزرگ لوازم یدکی خودرو در تهران در محدوده طرح ترافیک بوده و شما برای ورود به آن باید طرح ترافیک خریداری نمایید، از طرفی خیابان های بازار لوازم خودرو همواره در طی روز شلوغ بوده و جای پارک به سختی پیدا میشود. بهترین راه دسترسی به بازار لوازم یدکی ماشین، استفاده از مترو است. نزدیکترین ایستگاه مترو به این بازار، ایستگاه ملت است. هرچند که باز هم برای خرید لوازم یدکی و پیدا کردن قطعه مناسب باید در بازار پای پیاده، مغازه به مغازه به دنبال قطعه مدنظر خود باشید. حتی پس از پیدا کردن قطعه شما با چالش هایی مثل قیمت مناسب قطعه، اصالت لوازم یدکی و از همه مهم تر حمل و نقل آن روبرو خواهید بود. لذا باید گفت بهترین راه خرید لوازم یدکی مراجعه به فروشگاه های آنلاین معتبر مثل یدک یار است. این فروشگاه به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کشور تمامی قطعات مورد نیاز خودرو های مختلف ایرانی، خارجی و چینی را عرضه میکند و در سریع ترین زمان ممکنه به سراسر کشور ارسال می نماید. به عبارت دیگر یدک یار را میتوان شعبه اینترنتی همان بازار لوازم یدکی خودرو تهران دانست.

معرفی محله های بازار لوازم یدکی خودرو

محله های بازار لوازم یدکی خودرو

در بازار لوازم یدکی خودرو شما میتوانید تمامی قطعات موردنیاز خودرو خود را تامین کنید، در این بازار مثل تمامی بازار های بزرگ هر بخش بصورت تخصصی به فروش قطعات خاصی میپردازد. در ادامه بخش های مختلف بازار لوازم یدکی خودرو تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

بورس فروش لوازم یدکی خودرو های ایرانی و چینی

خیابان اکباتان، خیابان سعدی جنوبی و کوچه های اطراف آن مثل کوچه آهنین، کوچه ملت، کوچه کاوه و... بورس اصلی لوازم یدکی خودرو های ایرانی و چینی است. در این قسمت از بازار شما میتوانید نمایندگی های زیادی از ایساکو و سایپا یدک مشاهده کنید. سایر فروشگاه ها نیز بصورت قطعات خودرو های ایرانی، چینی و مونتاژ را به فروش میرسانند.

بورس فروش لوازم یدکی خودرو های خارجی

خیابان ملت بورس اصلی لوازم یدکی خودرو است و شما میتوانید قطعات انواع خودرو های ایران و خارجی را در این خیابان و کوچه های اطراف آن پیدا کنید. اما گفتنی است بیشتر فروشندگان لوازم یدکی خودرو های خارجی در پاساژ های بزرگ بازار هستند که در ادامه به شما چند مودر از آنها را معرفی خواهیم کرد.

بورس فروش رینگ و لاستیک خودرو

کوچه زغالی ها بورس فروش رینگ و لاستیک خودرو در بازار لوازم یدکی است.

بورس فروش باتری ماشین

ابتدای خیابان امیرکبیر بعد از تقاطع سرچشمه بورس فروش باتری ماشین در بازار لوازم یدکی خودرو است.

بورس و مرکز فروش لوازم جانبی خودرو

خیابان ملت، تقاطع خیابان اکباتان و ملت و خیابان امیرکبیر بعد از باتری فروش ها مرکز فروش لوازم جانبی خودرو در تهران است. در این محدوده میتوانید روکش صندلی، کفی، شیشه دودی، سیستم صوتی، وسایل تزئیناتی خودرو، دزدگیر، قفل، خوشبو کننده، چراغ اسپرت و... را تهیه نمایید.

معرفی پاساژ های معروف بازار لوازم یدکی خودرو در تهران

پاساژ های بازار لوازم یدکی خودرو

پاساژ کاشانی: خیابان امیرکبیر، بعد از خیابان ملت

پاساژ بازرگانان: ابتدای خیابان ملت

پاساژ ولیعصر: خیابان ملت، نبش کوچه کاوه

پاساژ امیران: خیابان ملت، قبل از کوچه آذرطوس

پاساژ پارسیان: خیابان ملت، روبروی کوچه آذرطوس

پاساژ معصومی: خیابان اکباتان، قبل از کوچه آهنین

پاساژ آهنین: خیابان اکباتان، کوچه آهنین

پاساژ سپر: خیابان امیرکبیر، قبل از کوچه اشراقی

پاساژ های بسیار زیادی در بازار لوازم یدکی تهران وجود دارد اما در اینجا ما به معروف ترین و بزرگترین آنها اشاره کرده ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: