کد خبر: ۹۵۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
تعداد بازدید: ۴۸۷
فرمانده کل انتظامی کشور به ادامه ماموریت هوشمند پلیس در موضوع برخورد با بی حجابی تاکید کرد و گفت: همه بدانند این ماموریت خیرخواهانه است و آن را بی بازگشت می‌دانیم.

سردار رادان: طرح هوشمند عفاف و حجاب بدون بازگشت استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور صبح دیروز در مصاحبه با خبرنگاران استان کرمان ضمن تقدیر از همکاری و حمایت مردم در موضوع عفاف و حجاب، اظهار داشت: همکاران ما در فراجا مقتدرانه اما هوشمندانه این موضوع را که خواست مردم، تکلیف شرعی و وظیفه قانونی بود، دنبال کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی به ادامه ماموریت هوشمند پلیس در موضوع برخورد با بی حجابی تاکید کرد و گفت: همه بدانند این ماموریت خیرخواهانه است و آن را بی بازگشت می‌دانیم.

وی به موضوع کویر ‌و امنیت آن پرداخت و خاطرنشان کرد: یگان‌های تکاوری با تجهیزات بالگردی به رصد کویر می‌پردازند و به‌زودی طرح آن آغاز می‌شود و همسایگان کویر آثار و نتایج آن را می‌بینید. سردار رادان قاچاق را سدی برای رسیدن به شعار سال خواند و خاطرنشان کرد: قاچاقچیان روزگار سخت‌تری خواهند داشت.فرمانده کل انتظامی با تأکید بر ساماندهی اتباع تصریح کرد: طبیعی است که اتباع غیرمجاز در منطقه چند خطر ایجاد کرده‌اند؛ ساماندهی آنها در دستور کار قرار گرفته و کسانی که غیرمجاز باشند یا اقامت داشته باشند شناسایی و به‌ویژه از نظر اشتغال ساماندهی می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: