کد خبر: ۹۵۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
تعداد بازدید: ۴۷۰
قیمت چانگان های وارداتی سایپا برای عرضه به بازار ایران اعلام شد. در ادامه، جزئیات قیمت تیپ 2 و تیپ 3 چانگان CS35 پلاس در بازار ایران را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از گجت‌نیوز : قیمت چانگان های وارداتی سایپا برای عرضه به بازار ایران اعلام شد. در ادامه، جزئیات قیمت تیپ 2 و تیپ 3 چانگان CS35 پلاس در بازار ایران را بررسی خواهیم کرد.

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد از هفته آینده چانگان های وارداتی خود را با قیمت جدید روانه بازار کند. شورای رقابت در خرداد ۱۴۰۲ قیمت پایه چانگان CS35 پلاس تیپ دو را ۸۴۹ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان و قیمت تیپ ۳ آن را ۹۰۴ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان در نظر گرفت؛ اما قیمت این خودروها اکنون با تغییر حقوق ورودی خودرو دستخوش تغییر شده است.

قیمت چانگان های وارداتی سایپا

قیمت چانگان های وارداتی

پس از این‌که شورای رقابت قیمت پایه چانگان وارداتی را اعلام کرد، شرکت سایپا نیز جزئیات قیمت نهایی آنها را با احتساب هزینه‌های قانونی نظیر عوارض قانونی شماره‌گذاری، مالیات نقل و انتقال و ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث، هزینه اسقاط و حمل تا شبکه توزیع منتشر کرد که نسبت به قیمت پایه حدود ۲۶۰ تا ۲۸۰ میلیون تومان گران‌تر شدند.

در واقع شرکت سایپا با تعرفه 55 درصدی و احتساب تمام هزینه‌های قانونی، قیمت فروش چانگان CS35 پلاس تیپ 2 را ۱ میلیارد و ۱۱۴ میلیون تومان و قیمت تیپ ۳ آن را ۱ میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان در نظر گرفت.

افزایش قیمت چانگان اس ۳۵ پلاس با تعرفه جدید

در حالی که شرکت سایپا قیمت خودروهای چانگان را با محاسبه حقوق ورودی ۵۵ درصدی برای خودروهای وارداتی تعیین کرده بود، اما هیئت دولت در ۲۱ خردادماه حقوق ورودی جدید را اعلام کرد که طبق آن تعرفه حقوق ورودی به ۷۰ درصد افزایش پیدا کرد. همین موضوع باعث شد تا قیمت فروش این خودروها حدود ۶۵ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: