کد خبر: ۹۵۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
تعداد بازدید: ۳۹۸
علیرضا منصوریان دیروز درباره استفاده از بازیکنان جوان وعده جالبی داد.

وعده جدید علیمنصور که برای رئال و بارسا هم قفل است!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد خوزستان پس از بازی دوستانه دیروز تیمش مقابل ذوب‌آهن، درباره جوانگرایی در فولاد صحبت کرده است. منصوریان در این خصوص یک وعده عجیب هم داده و گفته اگر از او حمایت شود تا دو سال آینده فولاد از خرید بازیکن بی‌نیاز خواهد شد.

وعده منصوریان از جهت عجیب است که حتی رئال مادرید و بارسلونا هم با وجود داشتن آکادمی‌های قدرتمند همچنان مشغول خرید بازیکن هستند و هیچ تیمی نمی‌تواند 100 درصد نیازهای خود را از آکادمی تامین کند. حتی بارسلونا در سال‌های طلایی لاماسیا که ستارگانی چون مسی و ژاوی و اینیستا را پرورش می‌داد، باز هم به سراغ بازیکنان گران‌قیمت می‌رفت. آن‌ها در همان سال‌ها ستارگانی چون زلاتان، داوید ویا و تیری آنری را می‌خریدند و نگاه جدی به بازار نقل و انتقالات داشتند.

البته جوانگرایی و میدان دادن به استعدادها اتفاق خوبی است ولی منصوریان در همین تیم فولاد امسال دو مهاجم بالای سی سال یعنی منشا و عباس‌زاده را به خدمت گرفته است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: