کد خبر: ۹۵۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۷
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: عزل و نصب معاون سیاسی وزیر کشور در اختیار شخص وزیر است و ورود عده‌ای از نمایندگان به این موضوع قابل پذیرش نیست

نماینده مجلس: عزل و نصب معاون سیاسی وزیر کشور در اختیار شخص وزیر استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا : نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: عزل و نصب معاون سیاسی وزیر کشور در اختیار شخص وزیر است و ورود عده‌ای از نمایندگان به این موضوع قابل پذیرش نیست

احمد راستینه درباره اصرار برخی از نمایندگان برای برکناری معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: اینکه عده‌ای از نمایندگان به موضوع عزل و نصب معاون وزیر ورود پیدا می‌کنند، قابل پذیرش نیست و نباید انجام شود.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب به نمایندگان مبنی بر پرهیز از دخالت در عزل و نصب مدیران دولتی افزود: قوا باید با یکدیگر تعامل داشته باشند نه اینکه در انتصابات هم ورود کنند.

راستینه خاطرنشان کرد: زیبنده نظام اسلامی نیست که عده‌ای به وزیر فشار بیاورند که معاونش را عوض کند و علناً بخواهند در این باره نظر خود را اعمال کنند.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس پنجشنبه هفته گذشته - ۲۲تیر- در قم اعلام کرد که قطعاً دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها خلاف قانون است. با این وجود وی سه روز بعد در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس رفتاری متناقض با سخنان خود داشت و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره برکناری معاون سیاسی وزیر کشور گفت که به وزیر کشور اعلام کرده مهلت زمانی برای برکناری معاون سیاسی به اتمام رسیده است؛ اگر این قول وزیر کشور انجام نشد، بر اساس آیین نامه داخلی مجلس پیگیری خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: