کد خبر: ۹۵۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۵۲
ابوطالب حسینی مجری سابق برنامه فوتبال ۱۲۰ درباره عدم حضورش در تلویزیون گفت: فعلا در صداوسیما ممنوع التصویرم و نمی‌توانم بگویم برمی‌گردم یا نه.

یک مجری دیگر تلویزیون هم ممنوع‌التصویر شد!به گزارش خبرداغ به نقل از اطلاعات آنلاین: ابوطالب حسینی مجری سابق برنامه فوتبال ۱۲۰ درباره عدم حضورش در تلویزیون گفت: فعلا در صداوسیما ممنوع التصویرم و نمی‌توانم بگویم برمی‌گردم یا نه.

ابوطالب حسینی که مدتی است در تلویزیون حضوری ندارد و بیش‌تر در صفحات اجتماعی شخصی‌اش فعالیت می‌کند، اخیرا با برنامه طنز-ورزشی آنساید در آپارات اسپورت به اجرای زنده بازگشته است. بخش‌هایی از گفتگوی او با خبر ورزشی را در ادامه می‌خوانید:

*ما پخش زنده برنامه آنساید را سه شنبه‌ها یک هفته در میان در آپارات پخش می‌کنیم و نکته مثبت برنامه این است که فقط به فوتبال نمی‌پردازیم. هر قسمت یک پرونده ویژه داریم که با زبان طنز به آن می‌پردازیم.

*در تلویزیون، برخی سخت‌گیری‌ها در متن و ظاهر مجری و این‌ها وجود دارد که اذیت‌کننده است. زمان پخش برنامه «از شنبه» بعد از هر برنامه، اخطارهای درجه یک و دو به سمت ما می‌آمد چون تازه کار در این فضا را شروع کرده بودیم و خیلی چارچوب‌های تلویزیون را نمی‌دانستیم. مثلا ما در برنامه در مورد ۲ گیگ اینترنت رایگان که در تلویزیون هم درموردش صحبت شده بود و حتی در اخبار هم پخش شده بود، صحبت کردیم اما اخطار گرفتیم!

 

*من فعلا در تلویزیون ممنوع‌التصویرم و نمی‌توانم بگویم برمی‌گردم یا نه. اما به طور کلی تلویزیون مدیران و سیاست‌های خاص خودش را دارد و پلتفرم‌ها هم به همین شکل. من هر دو فضا را تجربه کرده‌ام. در تلویزیون به دلیل وجود محدودیت‌های زیاد هنرمند و برنامه‌ساز نمی‌تواند به‌خوبی توانایی‌اش را ارائه دهد و برخی ترجیح می‌دهند در فضای خصوصی کار کنند. من کارم را دوست دارم و دلم می‌خواهد در همه فضاها کار کنم اما اگر جایی دست من را ببندد خب انتخاب می‌کنم که در یک فضای دیگر به ادامه فعالیت بپردازم.

*شاید مجری‌گری را حتی بلد هم نباشم. فقط سعی می‌کنم با مخاطبان راحت باشم چه در استندآپ چه اجرا. اما تکنیک‌های اصولی اجرا را بلد نیستم و احتمالا پر از ایراد هستم، بنابراین هیچ‌وقت سمت اجرای برنامه جدی نخواهم رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: