کد خبر: ۹۵۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۲۴۸
کریم باقری چیزهایی درباره ممنوع‌الکاری‌اش شنیده است، اما نمی‌داند این حرف‌ها واقعیت دارد یا خیر.

اولین واکنش کریم باقری به ممنوع‌الکاری‌اشبه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری:کریم باقری چیزهایی درباره ممنوع‌الکاری‌اش شنیده است، اما نمی‌داند این حرف‌ها واقعیت دارد یا خیر.

پرسپولیس در حالی تمرینات پیش‌فصل را در تهران پیگیری می‌کند که برخلاف سال‌های گذشته، کریم باقری در کادر فنی سرخپوشان حضور ندارد. هفته گذشته هم مدیران پرسپولیس اعلام کردند که باشگاه در تلاش است تا این مربی دوباره فعالیتش را به‌عنوان مربی در این تیم ادامه دهد، ولی هنوز این اتفاق رخ نداده است. باقری درخصوص عدم‌حضورش در پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داد.

آیا نسبت به یکی دو هفته گذشته، در مورد بازگشت شما به پرسپولیس چیزی تغییر کرده است؟

خیر، چیزی تغییر نکرده و من در مصاحبه قبلی هم به شما گفتم که این چیزها در فوتبال طبیعی است. هر مربی یا بازیکنی ممکن است همکاری‌اش با یک باشگاه خاتمه پیدا کند.

آیا موانعی برای فعالیت شما در پرسپولیس ایجاد شده است؟

نمی‌دانم که آیا موانعی هست یا خیر. اطلاعات زیادی در این زمینه ندارم.

آیا به شما نگفته‌اند که ممنوع‌الکار هستید؟

برخی در این زمینه چیزهایی به من گفته‌اند، ولی واقعیت این است که نمی‌دانم راست است یا دروغ. خودم هم این چیزها را می‌شنوم.

آیا به شما نگفته‌اند که پست خاصی را در اینستاگرام پاک کنید؟

در مورد این چیزها بعضی‌ها به من مطالبی را می‌گویند، ولی تا حالا جایی رسمی به من نگفته‌اند که پستی را حذف کنم.

برخی معتقدند نبود شما از لحاظ کنترل مسائل حاشیه‌ای، به پرسپولیس ضربه می‌زند. نظر خودتان چیست؟

در این مدت خیلی‌ها به من لطف داشتند که باید از آن‌ها تشکر کنم. من اعتقادی به این موضوع ندارم و معتقدم پرسپولیس به‌عنوان یک باشگاه بزرگ و پرطرفدار همیشه راه خودش را ادامه می‌دهد. به هر حال این نظر باشگاه بوده که نباشم و مشکلی هم از این بابت ندارم. همه ما می‌آییم و می‌رویم و این پرسپولیس است که می‌ماند. پرسپولیس از همه ما مهم‌تر است و در حال حاضر وظیفه من و همه پرسپولیسی‌ها این است که از تیم حمایت کنیم و به بازیکنان و کادر فنی آرامش بدهیم تا پرسپولیس در فصل آینده هم روزهای خوبی را تجربه کند.

در یکی دو روز گذشته هم شایعاتی درخصوص حضور شما در تراکتور مطرح شد. آیا این موضوع صحت دارد؟

خیر، پیشنهادی از تراکتور ندارم و کسی هم در این زمینه صحبتی با من نداشته است.

آیا از تیم‌های دیگر پیشنهادی نداشتید؟

از ۲تیم پیشنهاد سرمربیگری داشتم که قبول نکردم.

چرا؟

هر چیزی باید با سلسله‌مراتب خودش جلو برود و اینطور نیست که وقتی پیشنهادی داده شود خیلی سریع آن را قبول کنم.

در مورد عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات چه نظری دارید؟

پرسپولیس شاکله اصلی خودش را حفظ کرد و چند بازیکن جدید هم در ۳پست جذب کرد که به‌نظرم نفرات خوبی هستند. من معتقدم پرسپولیس در فصل آینده هم می‌تواند جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

می‌توان شانس پرسپولیس را بیشتر از بقیه مدعیان دانست؟

چیزی قابل پیش‌بینی نیست. سپاهان و تراکتور به خوبی خودشان را تقویت کرده‌اند و استقلال هم همیشه در بین مدعیان قهرمانی قرار دارد. قطعا برای همه تیم‌ها سال سختی خواهد بود و معمولا پرسپولیس و استقلال در شرایطی موفق می‌شوند که حاشیه نداشته باشند. من امیدوارم پرسپولیس دوباره قهرمان شود تا هوادارانش را خوشحال کند.

در مورد جدایی عیسی آل‌کثیر چه نظری دارید، آیا او تصمیم درستی گرفت؟

عیسی بازیکن آزاد بود و اینکه من بخواهم در مورد تصمیم او نظر بدهم شاید درست نباشد. آل‌کثیر بازیکن کم‌تجربه‌ای نیست و عواقب این تصمیم هم با خودش است. عیسی بازیکن خوبی است و قطعا ماندن او به پرسپولیس کمک می‌کرد.

داستان تمدید قرارداد علیرضا بیرانوند هم حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد. برخی معتقدند مذاکره او با استقلال تصمیم اشتباهی بود که بیرانوند گرفت. نظر شما چیست؟

بیرانوند بهتر از هر فردی می‌تواند در مورد اتفاقاتی که رخ داد صحبت کند. ما نمی‌توانیم او را قضاوت کنیم و بعد از آن اتفاقات هم صحبتی انجام نداد. شاید ما براساس علاقه به پرسپولیس حرف‌هایی بزنیم که احساسی باشد، من معتقدم خودش باید صحبت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: