کد خبر: ۹۵۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۲۶۹
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان "برای مقابله با رشوه، اختلاس و فساد در جامعه باید مسیر تبلیغ آنها را ببندیم" گفت: اگر امثال طبری وسط بازار تهران شلاق بخورند بسیاری از مفاسد شکل نمی‌گیرد و برخورد با این گونه مفاسد باید جزو مطالبات ما باشد.
سردار نقدی: اگر امثال طبری وسط بازار تهران شلاق بخورند بسیاری از مفاسد شکل نمی‌گیردبه گزرش خبرداغ به نقل از تسنیم: معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان "برای مقابله با رشوه، اختلاس و فساد در جامعه باید مسیر تبلیغ آنها را ببندیم" گفت: اگر امثال طبری وسط بازار تهران شلاق بخورند بسیاری از مفاسد شکل نمی‌گیرد و برخورد با این گونه مفاسد باید جزو مطالبات ما باشد.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در همایش گوهرهای فاطمی نیروهای مسلح طی سخنانی اظهار داشت: مشکل حجاب مسئله‌ای است که امروز رسیدگی به آن خواست مردم ما و یک مطالبه عمومی ملت ماست.

وی افزود: توجه مردم هم بیشتر به‌سمت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است اما اگر یک برآورد دقیقی بخواهیم انجام دهیم حل این مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم به‌عهده دستگاه‌های فرهنگی کشور است. ما باید دستگاه‌های آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور را مورد مؤاخذه قرار دهیم که چرا به وظیفه خودشان عمل نکردند و دستگاه‌های رسانه‌ای باید پاسخگو باشند که چرا این مسئله فطری و منطقی را نتوانستند در جامعه جا بیندازند.

سردار نقدی ادامه داد: حیا و عفاف در فطرت انسان نهادینه شده است و برای تبلیغ این امر کار سختی نداریم. ما امروز در معرض بیش از ۳۰۰ رسانه خارجی هستیم که به‌زبان فارسی علیه ملت ما تبلیغ می‌کنند و ما دست دشمن را برای مسموم کردن فکر مردم باز گذاشتیم و باید برای خنثی کردن اثر آنها کار کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: این‌که ما دست دشمن را باز گذاشتیم که تا عمق اتاق نوجوان ما بیاید و روی فطرت آنها کار کند، این کار غلطی است. کسانی که دست دشمن را باز گذاشتند گناهشان از صدام بالاتر است و ضربه‌ای که ولنگاری مجازی به مردم ما زد بسیار بالاتر از ضربه‌ای است که صدام به مردم ما زد؛ جهنمی سوزان در انتظار مسئولانی است که دست دشمن را در فضای مجازی باز گذاشتند.

وی تصریح کرد: جامعه ما یک جامعه پاک‌نهاد است و به‌خوبی نشان داد مقابل عملیات بزرگی که کشورهای مرتجع و قدرتهای غربی با سرمایه‌گذاری سنگین و در مدت زمان طولانی انجام دادند اقبالی ندارد اما این میزان از بی‌حجابی هم برای ام‌القرای جهان اسلام زیبنده نیست.

سردار نقدی اظهار داشت: در مرتبه اول باید مسئولان دست دشمن را در فضای مجازی ببندند. همان‌طور که سایر کشورها این کار را کردند در کشور ما هم این کار شدنی است و در این مورد بهانه‌ها قابل قبول نیست و عدم انجام آن یا همراهی با دشمن است و یا برای جمع کردن رأی و روشنفکر نشان‌دادن خود است، بعد از آن هم اولین دستگاه‌هایی که باید در این مسیر کار کنند دستگاه‌های فرهنگی کشور هستند. مطالبه برای جمع کردن ولنگاری در فضای رسانه‌ای و مجازی کشور از جمله مطالباتی است که باید برای بسط همه خوبی‌ها در کشور در اولویت قرار گیرد. اگر می‌خواهیم رشوه و اختلاس و فساد در جامعه جمع شود باید مسیر تبلیغ آنها را ببندیم و در این مسیر باید با مفسدینی که موجب تزلزل در ایمان مردم می‌شوند مقابله کرد، اگر امثال طبری وسط بازار تهران شلاق بخورند بسیاری از مفاسد شکل نمی‌گیرد و برخورد با این گونه مفاسد باید جزو مطالبات ما باشد.

وی در پایان تصریح کرد: ما یقین داریم که در حل مشکلاتی که دشمن با یک کار سنگین سه‌ساله و نقشه مدون ایجاد کرده است، ملت ما همراه است و بانوان ما به‌خوبی نشان دادند که این حرکت را نمی‌پسندند و باید در این مسیر با نقشه حرکت کنیم و باید دست به دست هم بدهیم و مهمترین وظیفه به‌عهده دستگاه‌های فرهنگی کشور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: