کد خبر: ۹۵۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
تعداد بازدید: ۲۵۸
درپی تبلیغات وسیع دولت درخصوص راه‌اندازی پروژه آب غدیر در سال گذشته و بشارت اینکه آب شهرها و روستاهای استان خوزستان برای همیشه حل شده است، ساکنان منطقه ملاشیه اهواز بیش از 30 روز است که آب ندارند و آبی که تانکرها می‌آورند تنها برای مصرف آشامیدنی است نه نیازهای دیگر.

روزنامه جمهوری اسلامی: شعار دولت برای تامین آب خوزستان، توخالی بودبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی: درپی تبلیغات وسیع دولت درخصوص راه‌اندازی پروژه آب غدیر در سال گذشته و بشارت اینکه آب شهرها و روستاهای استان خوزستان برای همیشه حل شده است، ساکنان منطقه ملاشیه اهواز بیش از 30 روز است که آب ندارند و آبی که تانکرها می‌آورند تنها برای مصرف آشامیدنی است نه نیازهای دیگر.

آغاز فصل تابستان، فریاد تشنگی و بی‌آبی مردم خوزستان را بار دیگر بلند کرد. هنوز نیمه اول فصل گرم سال نگذشته که باز هم مناطقی همچون ملاشیه در شهر اهواز، روستاهای غیزانیه و برخی دیگر از روستاهای شهرستان باوی خوزستان دچار بی‌آبی شده‌اند.

ملاشیه در غرب اهواز با جمعیت 80 هزار نفری یکی از مناطق پرجمعیت و محروم اهواز است. مسئولین آبفا هم وعده برطرف کردن این مشکل را تکرار می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: