کد خبر: ۹۵۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۲۲۳
سهراب انتظاری بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: یحیی مدیریت خوبی دارد و قادر است تیم را کنترل کند، از این‌رو من فکر می‌کنم یحیی قادر است با کمترین حاشیه‌ای تیم را اداره کند.

انتظاری: گل‌محمدی مدیریت تیم پر مهره را بلد استبه گزارش خبرداغ به نقل ازخبرآنلاین، مسعود قراگزلو: سهراب انتظاری مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است این تیم در چند سال گذشته با مشکل کمبود مهاجم مواجه بوده و در امر گلزنی چالش‌های زیادی داشته است. به همین دلیل نباید آل‌کثیر را از دست می‌داد و موجب پیوستن این بازیکن به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی می‌شد. در رابطه با مسائل مختلف پرسپولیس گفت‌وگویی با بازیکن اسبق سرخپوشان داشتیم.

در خصوص جدایی آل‌کثیر از پرسپولیس چه نظری دارید؟
در چند سال گذشته به‌دلیل کمبود مهاجم گلزن از این حیث با مشکلاتی مواجه بودیم و از این مسأله ضربه خوردیم، به همین دلیل نباید عیسی را از دست می‌دادیم چون در حال حاضر مهاجمی بهتر از او در ایران به‌عنوان مهاجم جایگزین نداریم. عیسی در فصل گذشته برای پرسپولیس خوب کار کرد و شرایطش هم مناسب بود و به‌دلیل تجربه‌ای که در بازی‌های آسیایی و لیگ ایران و گلزنی در بازی‌های بزرگ داشت خیلی به درد پرسپولیس می‌خورد اما او را خیلی راحت از دست دادیم و شرایط تمدید قراردادش را مهیا نساختیم. عیسی را شاید با پولی به مراتب کمتر از مهاجمان درجه پنجمی مانند پریرا می‌توانستیم در پرسپولیس نگه داریم اما خودمان را با چالش بزرگی مواجه ساختیم و حالا در این شرایط باید به سختی بازیکن بگیریم، آن هم در وضعیتی که مهاجم خوب خارجی زیر یک میلیون دلار نیست، هر چند مرغ همسایه غاز است و انگار دوست داریم پول‌مان را الکی هدر دهیم. شاید عیسی را می‌توانستیم با 15 میلیون نگه داریم اما حالا بازیکن درجه چندم خارجی را باید حداقل با 400، 500 هزار دلار به ایران بیاوریم.

صحبت‌هایی در خصوص لوکادیا مطرح است، با توجه به اتفاقاتی که در رابطه با جدایی این بازیکن رخ داد موافق حضور مجدد او هستید؟
به نظرم آزموده را آزمودن خطا است و اگر طلا هم باشد نباید دنبال این بازیکن رفت؛ مهاجمی که در سخت‌ترین شرایط و در آستانه دربی حساس پایتخت پرسپولیس را رها کرد و رفت.

اما به هر حال شناخت خوبی روی لوکادیا وجود دارد و شاید با قرار دادن بندهای خاص بتوان این بازیکن را با قراردادی کنترل شده و خاص به خدمت گرفت!
اگر قرارداد محکمی با لوکادیا بسته شود شاید بتوان از لوکادیا بهره لازم را گرفت اما به هر حال با شرایطی که در گذشته به وجود آمده شاید جذب لوکادیا تا حدودی ریسکی باشد.

در رابطه با جذب شهاب که به پرسپولیس پیوسته چه نظری دارید؟
شهاب بازیکن خوبی است و در اروپا بازی کرده که نشان می‌دهد شرایط لازم را دارد اما به هر حال شرایط بازی در پرسپولیس و استقلال تا حدودی متفاوت است و از این حیث امیدوارم شهاب بتواند کیفیت بالای خودش را نشان دهد اما در هر صورت پرسپولیس به جذب یک مهاجم ششدانگ دیگر نیاز دارد.

انتظاری: گل‌محمدی مدیریت تیم پر مهره را بلد است

در رابطه با زمان دربی که در هفته پنجم برگزار خواهد شد چه نظری دارید؟
اگر بدن بچه‌ها تا آن زمان رها شده و تیم به هارمونی لازم برسد حتماً می‌توانیم دربی خوبی را شاهد باشیم که امیدوارم اینگونه هم باشد اما در هر حال دربی شرایط خاص خودش را دارد و برای برتری در آن تیم به مسائل خاصی نیاز دارد که خوشبختانه آقا یحیی نشان داده در این امر تبحر خوبی دارد و به شکل مطلوبی می‌تواند تیم را مهیای بازی سازد.

تیم پرسپولیس به‌دلیل داشتن چندین مهره در هر پست، دچار حاشیه نخواهد شد؟
یحیی مدیریت خوبی دارد و قادر است تیم را کنترل کند، از این‌رو من فکر می‌کنم یحیی قادر است با کمترین حاشیه‌ای تیم را اداره کند.

در خصوص مدعیان قهرمانی چه نظری دارید؟
از حالا نمی‌توان چهره مدعیان را مشخص کرد، هرچند با توجه به یارگیری انجام شده حتماً می‌توان به صراحت این مسأله را بیان کرد که پرسپولیس و سه تیم دوم تا چهارم قاعدتاً جزو مدعیان اصلی قهرمانی خواهند بود.

در رابطه با گل‌های زیادی که عبدی در اولین بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین زده چه نظری دارید؟
عبدی مهاجم خوبی است و حالا که عیسی هم جدا شده به نظرم بهترین فرصت برای این مهاجم مهیا شده که خودش را دوباره نشان دهد. عبدی مهاجمی است که سابقه گلزنی در دربی و آسیا را در کارنامه خودش دارد، به همین دلیل باید امسال دست یحیی را در خط حمله بگیرد و دوباره به روزهای خوب خودش برگردد و با خودباوری و تمرین زیاد و روحیه بالا نشان دهد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: