کد خبر: ۹۵۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۳۹۰
مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کشتی صبح امروز برگزار و علیرضا دبیر با کسب 38 رای از اعضا مجمع دوباره رئیس فدراسیون کشتی ماند.

دبیر رئیس فدراسیون کشتی ماندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کشتی صبح امروز 22 تیرماه سال 1402 و به ریاست محمد پولادگر معاون توسه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و در پایان علیرضا دبیر با رای اعضا مجمع برای چهار سال دیگر دوباره رئیس فدراسیون کشتی باقی ماند.

در ابتدای مجمع ابراهیم مهربان دبیر انتخابات فدراسیون کشتی از انصراف رسمی جمشید خیرآبادی و مصطفی میرزایی خبر داد.عباس جدیدی نسبت به این بند اعتراض داشت و در ادامه زمانی که کاندیدا برای صحبت کردن به جایگاه دعوت شدند، نسبت به اینکه چرا ابتدا اسم او اعلام شده، اعتراض کرد. نام جدیدی بعد از حمید بنی‌تمیم اعلام شد که در مجمع حضور نداشت.

اعضای حاضر در این مجمع ۳۸ نفر بودند که در پایان رای گیری و از میان ۳۸ رای ماخوذه علیرضا دبیر با ۳۸ رأی رئیس فدراسیون کشتی شد. یک رای سفید بود.
با این حساب علیرضا دبیر برای ۴ سال دیگر رئیس فدراسیون کشتی ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: