کد خبر: ۹۵۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۳۵۱
دیروز از یک منبع موثق شنیده شد شهریار مغانلو پیشنهاد خارجی دارد و به همین دلیل زردپوشان اصفهان، زیر نظر ژوزه مورایس، عیسی آل کثیر را خریدند تا دستان شان برای لیگ بیست و سوم خالی نباشد.

آقای گل لیگ به پرسپولیس نزدیک شدبه گزارش خبرداغ به نقل ازخبرآنلاین؛ پس از این که عیسی آل کثیر به سپاهان پیوست، طرفداران سپاهان از رقابت او با شهریار مغانلو خبر دادند و رسانه‌ها نیز از نحوه حضور آل کثیر در ترکیب مورایس گفتند.

برای خیلی ها هم این سوال پیش آمد که سپاهان با داشتن شهریار مغانلو، خرید کاوه رضایی و رضا اسدی، چرا عیسی آل کثیر را هم جذب کرده و تن به یک ترافیک سنگین در خط حمله اش داده است؟

اما دیروز از یک منبع موثق شنیده شد شهریار مغانلو پیشنهاد خارجی دارد و به همین دلیل زردپوشان اصفهان، زیر نظر ژوزه مورایس، عیسی آل کثیر را خریدند تا دستان شان برای لیگ بیست و سوم خالی نباشد.

شهریار مغانلو که با عملکرد خوبش در فصل گذشته آقای گل شد با گرفتن پیشنهاد خارجی، دلهره‌ای به سپاهان داد اما زردپوشان اصفهان بلافاصله عیسی آل کثیر را جذب کردند که او نیز در فصل پیش چاره‌گشای پرسپولس در بازی‌های دشوار بود. حالا در صورتی که شهریار مغانلو از سپاهان جدا شود، این باشگاه عیسی آل کثیر را در اختیار خواهد داشت.

در حالی که شایعه شده بود سپاهانی ها حاضر هستند شهریار مغانلو را به هر باشگاهی غیر از پرسپولیس واگذار کنند، از اصفهان خبر رسید نظر ساکت این است که مغانلو تنها به تیم های خارجی منتقل شود و در ایران در هیچ تیمی غیر از سپاهان بازی نکند.

با این حال تحرکاتی از سوی باشگاه پرسپولیس برای جذب مغانلو آغاز شده است و باید دید این مهاجم می تواند در نهایت رضایت نامه خود را دریافت کند یا نه. در صورتی که سپاهان برای مغانلو شرط عدم حضور در تیم داخلی و پرسپولیس را بگذارد احتمالا او راهی خارج از کشور خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: