کد خبر: ۹۵۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
تعداد بازدید: ۲۳۵
طراحی متفاوت دست مصنوعی در قسمت انگشتان به وی اجازه می داد تا هنگام نواختن پیانو یک اکتاو را پوشش دهد.

به گزارش خبرداغ به نقل از عصر ایران: طراحی متفاوت دست مصنوعی در قسمت انگشتان به وی اجازه می داد تا هنگام نواختن پیانو یک اکتاو را پوشش دهد.

دست مصنوعی که در عکس زیر دیده می شود یکی از نمونه های جالب توجهی است که در گذشته برای عملکردی خاص طراحی و ساخته شده است. ویژگی خاص این دست راست مصنوعی به انگشتان آن مربوط می شود. سه انگشت میانی به طور نامتناسب کوچک هستند، در شرایطی که انگشت های شست و کوچک آن کشیده تر بوده و با پدهای پارچه ای کوچک پوشش داده شده اند.

دست مصنوعی عجیب یک زن پیانیست!/ عکس

بنابر اطلاعات موجود، این دست مصنوعی که در موزه علوم لندن نگهداری می شود برای یک بانوی پیانیست طراحی شده بود. طراحی متفاوت در قسمت انگشتان به وی اجازه می داد تا هنگام نواختن پیانو یک اکتاو را پوشش دهد. در فهرست مشخصات از آقای رودن به عنوان سازنده این دست مصنوعی نام برده شده است که یک سازنده ابزار جراحی مستقر در نورث همپتون بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: