کد خبر: ۹۵۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۱۹۱
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از ورود ارائه دهندگان خدمات اینترنت ماهواره ای به ویژه استارلینک به کشور مشروط به رعایت قواعد سرزمینی استقبال می کنیم.

وزیر ارتباطات: از ورود استارلینک به ویژه در روستاها استقبال می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از ورود ارائه دهندگان خدمات اینترنت ماهواره ای به ویژه استارلینک به کشور مشروط به رعایت قواعد سرزمینی استقبال می کنیم.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین مصوبه اتحادیه جهانی مخابرات مبنی بر ورود اینترنت ماهواره‌ای به ایران گفت: همچون گذشته از ارائه دهندگان خدمات اینترنت ماهواره‌ای برای فعالیت در جمهوری اسلامی ایران به خصوص فعالیت در مناطق روستایی استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به استقبال وجود اینترنت ماهواره‌ای برای پوشش مناطق روستایی افزود: با وجود اینکه از ابتدای دولت تاکنون بیش از ۴ هزار روستا به اینترنت پرسرعت متصل شدند اما هنوز هم حدود ۳ هزار و ۵۰۰ روستا داریم که به اینترنت پر سرعت متصل نیستند لذا ارائه دهندگان خدمات اینترنت ماهواره‌ای می‌توانند در این مناطق فعالیت کنند.

زارع پور در ادامه تاکید کرد: این استقبال مشروط به این است که قواعد سرزمین جمهوری اسلامی ایران را قبول کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: