کد خبر: ۹۵۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
تعداد بازدید: ۳۱۱
مجمع عمومی فوق العاده بانک سرمایه به شرح زیر برگزار می گردد:
 

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده بانک سرمایه (سهامی عام)به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه ، مجمع عمومی فوق العاده بانک سرمایه به شرح زیر برگزار می گردد:

 

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده بانک سرمایه (سهامی عام)
شماره ثبت 262377 و شناسه ملی 10103798457

 

بدین وسیله از کلیه سهامداران محترم بانک سرمایه (سهامی عام) دعوت می شود در جلسه مجمع عمومی فوق العاده این بانک که در ساعت 11 صبح روز شنبه مورخ 1402/04/31 در محل هتل بزرگ فردوسی واقع در تهران، بالاتر از میدان امام خمینی، خیابان فروغی (کوشک مصری)، شماره 24، هتل بزرگ فردوسی، سالن کوه نور تشکیل می گردد، حضور بهم رسانند.

از سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی آنان تقاضا می شود با در دست داشتن اوراق سهام (مدارک مالکیت سهام) و کارت شناسایی معتبر در ساعت اداری روز چهارشنبه مورخ 1402/04/28 جهت دریافت ورقه ورود به جلسه مجمع به اداره سهام، سرمایه گذاری و شرکت ها به نشانی تهران، خیابان شهید سپهبد قرنی، نبش خیابان اراک، پلاک 34، ساختمان ادارات مرکزی بانک سرمایه، طبقه همکف مراجعه نمایند.

شایان ذکر است برای رفاه حال سهامداران محترمی که در مجمع حضور ندارند، امکان مشاهده زنده رویداد و آگاهی از تصمیمات مجمع از طریق پایگاه اطلاع رسانی به آدرسlive.sbank.ir فراهم شده است.

دستور جلسه:

1. تطابق اساسنامه بانک با نمونه اساسنامه بانک مرکزی ج.ا.ا

2. سایر مواردی که اتخاذ تصمیم در خصوص آن در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده باشد.

 

هیات مدیره بانک سرمایه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: