کد خبر: ۹۵۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
تعداد بازدید: ۲۴۱
هیچ یک از گزینه‌های اول جواد نکونام به استقلال ملحق نشده‌اند و در تور دیگر تیم‌ها قرار گرفته‌اند.

های‌جک گزینه‌های اول نکونامبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، هیچ یک از گزینه‌های اول جواد نکونام به استقلال ملحق نشده‌اند و در تور دیگر تیم‌ها قرار گرفته‌اند.

ایمان گودرزی: جواد نکونام بعد از عقد قرارداد با استقلال فهرستی از بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار کادر مدیریتی این باشگاه قرار داد و تأکید کرد که حتماً بازیکنانی که اولویت او هستند به خدمت گرفته شوند.

عارف آقاسی یکی از بازیکنانی بود که جواد نکونام نام او را به‌عنوان گزینه برتر به باشگاه داده بود اما این بازیکن بعد از مذاکرات ناموفق با باشگاه استقلال به تیم تراکتور ملحق شد. نکونام قصد داشت با توجه به آشنایی از کیفیت فنی این بازیکن و همچنین سوابقی که در استقلال داشت، از او به‌عنوان یکی از گزینه‌های جدی برای بازی در ترکیب اصلی سود ببرد اما مسئولان باشگاه استقلال نتوانستند با این بازیکن توافق کنند و به جای او آرمین سهرابیان با استقلال قرارداد منعقد کرد. گرچه نکونام از جذب این بازیکن هم راضی به نظر می‌رسد اما واقعیت این است که سهرابیان اولویت نکونام برای خط دفاع نبود و سرمربی آبی‌ها عمیقاً دوست داشت عارف آقاسی جذب شود.

در خط حمله نیز نکونام فهرست خود را ابتدا با نام رضا اسدی پر کرد. او به مدیران باشگاه استقلال تأکید کرده بود که این بازیکن تحت هر شرایطی جذب شود. اما رضا اسدی بعد از توافقی که با باشگاه سپاهان داشت، به این تیم پیوست تا دومین بازیکنی که سرلیست جواد نکونام قرار داشت نیز به تیم دیگری ملحق شود.

در اینکه مهرداد محمدی توانایی‌های کافی برای بازی در استقلال را دارد شکی نیست. این بازیکن سال‌ها در خارج از ایران به بازی پرداخته و گزینه مطلوبی است اما نکونام بیش از محمدی قصد داشت اسدی را در اختیار داشته باشد که امکانش فراهم نشد.
سرمربی استقلال علاوه بر این به مدیران باشگاه تأکید کرده از بین قایدی و محبی یکی در استقلال باقی بمانند. قایدی اما به تیم شباب الاهلی رفته و به احتمال بسیار زیاد از این باشگاه به باشگاه اتحادکلباء ملحق خواهد شد تا عملاً جایی در استقلال فصل بعد نداشته باشد. اما جواد نکونام امیدوار است که مدیران استقلال لااقل محبی را حفظ کنند اما خبرهای امیدوارکننده‌ای درباره این بازیکن نیز به گوش نمی‌رسد و صحبت از توافق نهایی باشگاه سانتاکلارا با باشگاه روستوف روسیه به میان آمده و ظاهراً کار انتقال این بازیکن از باشگاه پرتغالی به باشگاه روسی به پایان رسیده است.

اگر محبی نیز از استقلال جدا شود، مدیران باشگاه استقلال عملاً هیچ یک از اولویت‌های نکونام را تا این لحظه به خدمت نگرفته‌اند و شاید به همین دلیل باشد که از اردوگاه آبی می‌شنویم سرمربی استقلال به همه بازیکنانی که با این باشگاه قرارداد داشتند اعلام کرده در تمرین این تیم حاضر شوند تا تکلیف ورودی‌ها مشخص شود.

البته باید به این نکته مهم نیز توجه داشت که غالب بازیکنان فصل پیش استقلال در وضعیت فنی مطلوبی قرار دارند و اگر برخی اصلاحات انجام شود استقلال با نکونام می‌تواند به نتایج مطلوبی دست یابد اما به هر حال مهم است که باشگاه استقلال چه برنامه‌ای برای پر کردن جای خالی بازیکنانی همچون داسیلوا، قایدی و احتمالاً محبی داشته باشد. برخی بازیکنان مهره‌های کلیدی و مهمی محسوب می‌شوند که فقط باید با تک ستاره‌ها جای خالی آنها را پر کرد و باشگاه استقلال اگر می‌خواهد در ادامه نقل و انتقالات به موفقیت برسد و دست‌کم استقلال کنونی را به آنچه نکونام خواسته نزدیک کند، باید اقدامات سریعی در جهت جذب بازیکنان جدید داشته باشد.

اینکه در روزهای اخیر همه هوش و حواس مدیران این باشگاه به جذب علیرضا بیرانوند بود، نمی‌تواند از لحاظ استراتژی نقل و انتقالاتی صحیح باشد و افرادی که اکنون به‌عنوان مسئول در امور نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال فعالیت می‌کنند باید در راستای تقویت همه خطوط اقدام کنند و بازیکنانی را به خدمت بگیرند که جواد نکونام روی حضور آنها تأکید مکرر داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: