کد خبر: ۹۵۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
تعداد بازدید: ۱۸۵
سعید عزیزیان، دروازه بان سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال که سابقه بازی و مربیگری در این دو تیم را دارد، در خصوص اقدام بیرانوند این گونه صحبت کرد: «بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی است و در طول این سال‌ها به چیزی که می‌خواست رسیده است. او باید بداند که رفتن به استقلال تبعات منفی زیادی دارد و این موضوع باعث می‌شود تا او با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شود.»

دروازه بان سابق استقلال و پرسپولیس : بیرانوند را پرسپولیس به همه چیز رساندهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران : سعید عزیزیان، دروازه بان سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال که سابقه بازی و مربیگری در این دو تیم را دارد، در خصوص اقدام بیرانوند این گونه صحبت کرد: «بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی است و در طول این سال‌ها به چیزی که می‌خواست رسیده است. او باید بداند که رفتن به استقلال تبعات منفی زیادی دارد و این موضوع باعث می‌شود تا او با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شود.»

او در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت این جابه‌جایی کیفیت بیرانوند پایین می‌آید، می‌گوید: «این اتفاق در سال‌های گذشته برای بازیکنانی که در این دو تیم جابه‌جا شده‌اند، افتاد و بازیکنان نتوانستند در تیم رقیب عملکرد خوبی داشته باشند، چرا که کیفیت بازیکن تنها به مسائل فنی ارتباط ندارد و مسائل روحی و روانی یکی از موضوعات مهم است که بازیکن اگر از این نظر در شرایط ایده آل نباشد، با افت شدیدی مواجه خواهد شد. همین اتفاقات و حواشی اخیر باعث می‌شود تا او از نظر روحی و روانی دچار مشکل شود حال چه برسد که او به استقلال برود.»
عزیزیان که در سال 1367 از استقلال به پرسپولیس رفت در پاسخ به این سؤال که آن دوران چه تفاوتی با حالا داشت، می‌افزاید: «در آن زمان فضا این گونه نبود و در واقع فضای مجازی وجود نداشت که هر کسی بتواند براحتی حرفش را بزند.آن زمانی که من از استقلال به پرسپولیس رفتم فضای مجازی وجود نداشت و تنها در زمین فوتبال برای بازیکنان حاشیه‌هایی به‌وجود می‌آمد اما الان این حاشیه‌ ها هم در زمین است و هم در خارج زمین. این موضوع باعث می‌شود تا حاشیه‌های بیرانوند صدبرابر شود.»
مربی سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال با اشاره به این موضوع که بیرانوند جایی نمی‌رود، می‌گوید: «شاید اقدام او بازارگرمی باشد و می‌خواهد مبلغ قراردادش با پرسپولیس را بالا ببرد اما به هر حال باشگاه موظف است مشکلات او را برطرف کند. من به بیرانوند حق می‌دهم، وقتی امضای مدیرعامل پای قرارداد است باید مطالبات بازیکن را پرداخت کند. متأسفانه این موضوع باب شده و مسئولان باشگاه‌ها پرداخت مطالبات بازیکنان را به فصل‌های بعد ارجاع می‌دهند این در حالی است که سال بعد مدیریت تغییر می‌کند و دست بازیکن از رسیدن به مطالبات خود کوتاه می‌شود.»
او می‌افزاید: «بازیکن و باشگاه نسبت به همدیگر مسئولیت‌هایی دارند. همانگونه که بازیکن با کم کاری از سوی باشگاه جریمه می‌شود، باشگاه هم موظف به حل مشکلات و تشویق بازیکن در صورت قهرمانی است. باشگاه باید به قرارداد خود با بازیکن پایبند باشد و از سوی دیگر بازیکن هم باید شرایط باشگاه را درک کند. بیرانوند باید بداند که پرسپولیس او را به همه چیز رساند. او در پرسپولیس توانست به پیراهن تیم ملی برسد و لژیونر شود و در زمان بازگشت به ایران، هواداران پرسپولیس با آغوش باز از او استقبال کردند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: