کد خبر: ۹۵۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
تعداد بازدید: ۱۹۱
در فضای مجازی صحبت از حضور امیر مهدی جانملکی مدافع تیم نساجی و محسن فروزان دروازه بان تیم گل گهر درتیم استقلال است.

این دو بازیکن در لیست خرید استقلال نیستندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبر ورزشی: در فضای مجازی صحبت از حضور امیر مهدی جانملکی مدافع تیم نساجی و محسن فروزان دروازه بان تیم گل گهر درتیم استقلال است.

استقلال در خط دروازه و دفاع نیاز به بازیکنان جدید دارد. به این خاطر که سیدحسین حسینی قراردادش با تیم آبی به پایان رسیده و کادر فنی تیم استقلال مایل به حفظ این دروازه‌بان نیست.

از سویی رافائل سیلوا قراردادش را فسخ کرده و عارف غلامی هم باید اردوی تیم آبی را ترک کند. با این حال امیرمهدی جانملکی مدافع تیم نساجی و محسن فروزان دروازه‌بان تیم گل گهر در لیست خرید تیم استقلال قرار ندارند.

استقلال در خط دفاع آرمین سهرابیان را به ترکیب اضافه کرده و در تلاش برای جذب یک مدافع دیگر و هم چنین یک دروازه‌بان جدید است که به نظر می‌رسد در این پست‌ها بازیکنان خارجی به ترکیب تیم آبی اضافه می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: