کد خبر: ۹۵۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷
تعداد بازدید: ۳۱۲
فیفا قانونی جدیدی را درباره آفساید به رسمیت شناخت که به موجب آن بدن یک مهاجم باید کاملا جلوتر از مدافع باشد تا آفساید اعلام شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فیفا قانونی جدیدی را درباره آفساید به رسمیت شناخت که به موجب آن بدن یک مهاجم باید کاملا جلوتر از مدافع باشد تا آفساید اعلام شود.

 
 

تصویب قانون جدید آفساید از سوی فیفا

 

 به نقل از اسپورت، قانون آفساید در فوتبال حال حاضر جهان این گونه تعریف شده است که کوچک‌ترین عضو از بدن یک بازیکن جلوتر از بازیکن حریف باشد آفساید است. فیفا اکنون این قانون را تغییر داد؛ به طوری که طبق قانون جدید بدن یک بازیکن باید کاملا جلوتر از بازیکن حریف باشد تا آفساید اعلام شود.

 

این قانون فعلا قرار است که در چند کشور اروپایی اجرا شود و سپس فیفا آن درباره اجرای آن در سراسر جهان تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به این ترتیب صحنه‌ای که در تصویر آمده است، آفساید نیست و بازی ادامه دارد. این در حالی است که در قوانین کنونی، این تصویر آفساید است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: