کد خبر: ۹۵۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
تعداد بازدید: ۳۱۳
بازیکن سابق گل‌گهرسیرجان به مس رفسنجان پیوست.

هافبک سابق گل‌گهر مسی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، محمدخدابنده‌لو هافبک جوان و باتجربه لیگ برتر بعد از انجام مذاکره و رسیدن به توافق نهایی با مدیریت باشگاه مس رفسنجان قرارداد خود را به امضا رساند و رسما به عضویت تیم فوتبال این باشگاه درآمد.

خدابنده‌لو که با پیراهن پیکان به فوتبال ایران معرفی شد، سابقه بازی در ذوب‌آهن اصفهان و گل گهر سیرجان را در کارنامه دارد و از این پس در مس رفسنجان شاگرد ساکت الهامی خواهد بود.

این هافبک خلاق یکی از بازیکنان حاضر در ماتریس 50 نفره مورد نظر امیر قلعه‌نویی برای حضور در جام ملت‌های آسیا با پیراهن تیم ملی ایران بوده و در برخی اردوهای گذشته نیز شرکت کرده است.

کاپیتان سابق تیم فوتبال امید ایران امروز بعد از امضای قرارداد خود در محل تمرین نارنجی پوشان حضور یافت و به طور رسمی کار خود را شروع کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: