کد خبر: ۹۵۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
تعداد بازدید: ۳۵۵
شخصی با کلاه‌برداری و پرداخت رشوه، از شرکت حمل‌ونقل محصولات اپل درخواست کرد بار ۲ میلیون دلاری محصولات این شرکت را به آدرس او تحویل دهد.

ماجرای جالب سرقت ۲ میلیون دلاری از محصولات اپلبه گزارش خبرداغ به نقل از زومیت: شخصی با کلاه‌برداری و پرداخت رشوه، از شرکت حمل‌ونقل محصولات اپل درخواست کرد بار ۲ میلیون دلاری محصولات این شرکت را به آدرس او تحویل دهد.

اپل شرکت بسیار بزرگی است که در ۱۶۷ کشور جهان فعالیت می‌کند. غول فناوری کوپرتینویی وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های فیزیکی مختلفی در کشورهای سرتاسر جهان دارد و نمایندگی‌های مجاز آن در نواحی مختلف به مشتریان خدمات می‌دهند. ناگفته نماند که فعالیت در چنین ابعادی می‌تواند مشکلاتی هم به‌دنبال داشته باشد.

به‌عنوان مثال، اخیراً مشخص شده است که شخصی با پرداخت رشوه، مسیر محموله‌ی ۲ میلیون دلاری اپل تغییر داده و اکنون به انجام این‌کار اعتراف کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: