کد خبر: ۹۵۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
تعداد بازدید: ۱۹۱
شکایت‌های استقلال یکی بعد از دیگری می‌رسد.

بدهی سنگین استقلال به حسین‌زادهبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، شکایت‌های استقلال یکی بعد از دیگری می‌رسد.

ایمان گودرزی؛ باشگاه استقلال علاوه بربدهی‌هایی که باید به تفکیک به خارجی‌ها پرداخت کند(ساپینتو، آمانوف و داسیوا) باید بودجه‌ای را هم برای پرداخت به امیرحسین حسین‌زاده، هافبک-مهاجم سابق خود درنظر بگیرد. حسین‌زاده آخر فصل پیش استقلال را به مقصد شارلروای بلژیک ترک کرد و به خدمت این تیم درآمد. این بازیکن بعد از اینکه درخواست‌هایش برای دریافت مطالبات از استقلال بی‌نتیجه ماند شکایت خود را در فدراسیون فوتبال ثبت کرد و روزگذشته نیز فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت حکمی به این شرح را صادر کرد: با توجه به شکایت امیرحسین حسین‌زاده از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ 21 میلیارد و 396 میلیون و 366 هزار و 914 ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 466 میلیون و 440 هزار و 853 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 753 میلیون و 633 هزار و 86 ریال قرار رد صادر کرد.
با این حال باشگاه استقلال باید فکری هم به حال بدهی به خارجی‌ها کند. اعداد وارقامی که درباره بدهی به آمانوف، ساپینتو و داسیلوا منتشر می‌شود نیز عجیب و غریب است و ظاهراً باشگاه استقلال باید دوباره دست به دامن یک بانک شود تا دوباره وام کلان بگیرد و از این بدهی‌ها خلاص شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: