کد خبر: ۹۵۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۱۹۰
مهرداد محمدی لژیونر ایرانی شاغل در فوتبال قطر با استقلال به توافق نهایی دست یافت و به‌زودی قرارداد خود را امضا خواهد کرد.

بمب نقل‌و‌انتقالات استقلال در آستانه انفجار!به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: به گزارش توتال فوتبال، مهرداد محمدی لژیونر ایرانی شاغل در فوتبال قطر با استقلال به توافق نهایی دست یافت و به‌زودی قرارداد خود را امضا خواهد کرد.

مهرداد محمدی، ستاره ایرانی شاغل در فوتبال قطر که فصل گذشته عملکرد خوبی در لیگ ستارگان داشت و توانست در مجموع ۲۵ بازی برای السیلیه در همه رقابت‌ها، دوازده گل و یک پاس گل به ثبت برساند، مذاکرات خوبی با باشگاه استقلال داشته و در صورت رخ ندادن اتفاقی ویژه، این وینگر چپ‌پا به عنوان اولین خرید نکونام در استقلال شناخته خواهد شد.

مهرداد محمدی ۳۰ ساله در پست وینگر بازی می‌کند. وی برادر دوقلو میلاد محمدی بازیکن آ. آ.ک آتن و تیم ملی فوتبال ایران است. او سابقه بازی برای باشگاه‌های سپاهان و راه آهن در لیگ برتر فوتبال ایران و همچنین آوس در لیگ برتر پرتغال ، العربی و السیلیه در لیگ ستارگان قطر را دارد.

 

بمب نقل‌و‌انتقالات استقلال در آستانه انفجار!

 

کاشت مو با شرایط ویژه پر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: