کد خبر: ۹۵۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۱۸۳
معاون رئیس جمهور در دولت هشتم گفت: به نظر بنده هنوز زود است که در رابطه میزان دقیق مشارکت مردم در انتخابات مجل آینده اظهار نظر کنیم ولی در کل می‌توانیم به سمت انتخابات با مشارکت بالا برویم.

مهرعلیزاده: می‌توانیم به سمت انتخاباتی با مشارکت بالا برویمبه گزارش خبرداغ ، محسن مهرعلیزاده معاون رئیس جمهور در دولت هشتم در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به برگزاری انتخابات پرشور در اسفند ماه سال جاری گفت: به نظر بنده هنوز زود است که در رابطه میزان دقیق مشارکت مردم در انتخابات مجل آینده اظهار نظر کنیم ولی در کل می‌توانیم به سمت انتخابات با مشارکت بالا برویم.

وی در ادامه گفت: به نظر بنده اگر روند فعلی در کشور بهبود پیدا بکند و این روند چند سال اخیر نباشد، و انتخابات به شکل رقابتی و جدی برگزار شود، می‌توانیم فضای خوبی را در انتخابات داشته باشیم.

مهرعلیزاده در پاسخ به اینکه جریان اصلاحات در انتخابات ورود پیدا می‌کند، گفت: فکر می‌کنم این طور باشد، البته ما نشستی یا جلسه رسمی تا این لحظه نداشته ایم و به نظرم اگر این مسائلی که گفتم حل بشود، به مسئله مشارکت کمک خواهد کرد.

پیش تر محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران در گفت‌وگو با فارس گفته بود: 15 نفری که برای دوره جدید در جبهه اصلاحات ایران انتخاب شده‌اند، قرار است جلساتی را با نمایندگان احزاب اصلاح طلب برگزار کرده و در موضوع انتخابات بیندیشند و دغدغه هایی که اصلاح طلبان دارند را پیگیری کنند.

مدتی قبل هم کمال الدین پیرموذن عضو جبهه اصلاحات و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفته بود: جریان اصلاحات با ژنرال‌های خود وارد انتخابات خواهد شد و مشارکت بالای 60 درصد خواهد بود.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: