کد خبر: ۹۵۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۳۹۱
دروازه‌بانان سابق پرسپولیس امروز در کنار هم مشغول تمرین شدند.

دیدار دو دروازه‌بان پرسپولیسی با مجری ممنوع‌الکاربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: تعطیلی مسابقات و تمرینات تیم‌های لیگ برتری موجب شده تا بازیکنان برای حفظ آمادگی بدنی خود تصمیم به انجام تمرینات انفرادی بگیرند تا شرایط خوب خود را حفظ کنند که حامد لک، دروازه‌بان مس رفسنجان و علیرضا حقیقی، گلر فصل قبل نساجی مازندران نیز جزو این دسته از بازیکنان هستند که اهمیت ویژه‌ای به ماندن در شرایط خوب از نظر جسمانی دارند.

حامد لک که از سن ۱۸ سالگی بازی در لیگ برتر را تجربه کرده و طی ۱۴ سال اخیر همواره در سطح اول فوتبال ایران فعالیت داشته، هنوز هم شرایط خوبی دارد و عملکردش در فصل اخیر با ثبت ۱۴ کلین‌شیت در ۲۵ مسابقه قابل توجه بود که هنوز هم به دنبال تداوم همین روند در سالیان آینده است.

این دروازه‌بان که پس از دو سال حضور در پرسپولیس، سال گذشته راهی مس رفسنجان شد و توانست شرایط خوبی در این تیم داشته باشد و همراه نارنجی پوشان قرار گرفتن در رده پنجم جدول لیگ برتر را تجربه کند، این روزها مشغول انجام تمرینات انفرادی است که امروز هم تصویری از او در کنار علیرضا حقیقی و علی ضیا در مجموعه ورزشی انقلاب منتشر شد.

دیدار دو دروازه‌بان پرسپولیسی با مجری ممنوع‌الکار

علی ضیا، مجری شناخته شده تلویزیون تصویری از خود در مجموعه ورزشی انقلاب منتشر کرده که نشان می‌دهد حامد لک و علیرضا حقیقی در کنار هم ایستاده‌اند و یک قاب ویژه و جالب توجه ثبت شده است.

علیرضا حقیقی، دروازه‌بان دو فصل اخیر نساجی مازندران که قهرمانی در جام حذفی را همراه با این تیم به دست آورد و او هم سابقه بازی در پرسپولیس را دارد نیز با انجام تمرینات انفرادی و نرم‌دوی سعی کرده خود را از نظر بدنی در شرایط مطلوبی قرار دهد.

نکته جالب توجه در قاب مشترک گلرهای سابق سرخ‌پوشان پایتخت اینجاست که گفته می‌شد در زمان پیوستن حامد لک به پرسپولیس، علیرضا حقیقی نیز امیدوار بود دوباره به این تیم برگردد و بخاطر همین اتفاق، با یک استوری نسبت به لک طعنه زده که البته بعدها این موضوع تکذیب شد و امروز هم این دو دروازه‌بان بلند قامت و با تجربه در کنار هم مشغول تمرین شدند و در سلفی علی ضیا جای گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: