کد خبر: ۹۵۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۳۹۱
رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی اعلام کرد که قیمت تمامی اقلام میوه و صیفی۱۰ درصد کاهش داشته است.

قیمت انواع میوه در بازار / تابستانی را ارزان بخریدبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد100: رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی اعلام کرد که قیمت تمامی اقلام میوه و صیفی۱۰ درصد کاهش داشته است.

مصطفی دارایی نژاد گفت: با توجه به فراوانی بار و گرمای هوا، قیمت تمامی اقلام میوه و صیفی نسبت به هفته گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

او قیمت هر کیلو آلو قطره طلا را ۲۰ تا ۴۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: اکنون هرکیلو انگور یاقوتی با نرخ ۲۰ تا ۴۵ هزارتومان، توت فرنگی سنندج ۳۵ تا ۵۵ هزارتومان، توت فرنگی کرج ۴۰ تا ۹۰ هزار تومان، خیار گلخانه ۱۰ تا ۲۰ هزارتومان، زردآلو ۱۲ تا ۶۵ هزارتومان، سیب گلاب ۲۰ تا ۵۰ هزارتومان، شلیل شبرنگ ۱۵ تا ۴۵ هزارتومان، گوجه سبز ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان، گیلاس تکدانه ۲۵ تا ۹۵ هزارتومان و هلو ۱۰ تا ۳۵ هزارتومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر ۳۰ درصد سود در خرده فروشی‌ها باید عرضه شود.

دارایی نژاد قیمت هرکیلو هندوانه را ۳ تا ۸ هزارتومان، طالبی ۵ تا ۶ هزارتومان، ملون ۱۰ هزار تومان و گرمک ۱۵ هزارتومان اعلام کرد.رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی ادامه داد: قیمت کنونی هرکیلو موز هندی ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان، موز اکوادور ۵۵ تا ۶۰ هزارتومان و انبه ۶۵ تا ۸۰ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید و فراوانی بار پیش بینی می‌شود که قیمت میوه در بازار نوسانی نداشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: