کد خبر: ۹۵۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۳۲۹
تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان مدعی قهرمانی و تیمی که باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف غول‌های مطرح غرب آسیا برود نیز در تدارک برای بستن تیمی مدعی است.

قلم قرمز گل‌محمدی رو نام ۳+۲ سرخ‌پوشبه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین: در حالی‌که فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران چند روزی است که آغاز شده و تیم‌ها در تکاپو برای حذف و اضافه بازیکنان مورد نظرشان هستند، تیم‌های مدعی نیز برای عقب نمانده از کورس رقابت دست به کار شده‌اند تا قبل از شلوغ شدن بازار بهترین‌ها را جذب کنند.

 
 

طبق قوانین فصل جدید هر تیم قادر خواهد بود لیست ۳۳ نفره‌ای بر اساس شرایط ذیل به سازمان لیگ برای حضور در رقابت‌ها اعلام کند:

 

۱۹ بازیکن سهمیه بزرگسال

 

۶ بازیکن زیر ۲۳ سال

۶ بازیکن زیر ۲۱ سال 

یک سهمیه ۶ نفره تحت عنوان (سایر بازیکنان) برای بازیکنان سرباز، قرضی، تیم ب و آکادمی (ثبت شده در رده پایه‌های همان باشگاه) که فاقد محدودیت سنی است.

تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان مدعی قهرمانی و تیمی که باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف غول‌های مطرح غرب آسیا برود نیز در تدارک برای بستن تیمی مدعی است، اما گل‌محمدی و همکارانش برای اضافه کردن بازیکنان جدید به فهرست پرسپولیس با موانعی از حمله پر بودن لیست مواجه هستند به همین منظور برای خالی کردن جا باید چند بازیکن از جمع سرخپوشان جدا شوند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد فهرست مازاد پرسپولیس شامل ۳ + ۲ بازیکن باشد؛ یعنی ۳ جداشده قطعی و ۲ جداشده احتمالی، اما این بازیکنان چه کسانی هستند.

اولین جدا شده قطعی پرسپولیس را باید شیخ دیاباته دانست، مهاجمی که نه تنها نتوانست انتظارات را برآورده کند بلکه بیشتر مدت فصل قبل را با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد و حتی زمزمه خداحافظی‌اش از مستطیل سبز به گوش می‌رسد.

دومین گزینه جدایی از جمع شاگردان گل‌محمدی بازهم یک مهاجم خارجی است؛ لئاندرو پریرا. این بازیکن هم علی‌رغم تبلیغاتی که برای جذبش شد نتوانست انتظارات را برآورده کند و تنها با یک گل زده با پرسپولیس خداحافظی خواهد کرد.

با وجود قرارداد مشروط مهاجم برزیلی برای فصل دوم با توجه به رقم قرارداد بالای او بعید است نه تنها گل‌محمدی، بلکه مدیریت باشگاه هم به این موضوع تن بدهند و باید او را دومین جدا شده قطعی از جمع سرخ‌پوشان دانست.

اما سومین بازیکن یکی از مهره‌های تأثیرگذار فصول اخیر پرسپولیس است؛ سیامک نعمتی.

نعمتی در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هفدهم در سال ۱۳۹۶ با قرار دادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست تا آغازی باشد بر دوران باشکوه این بازیکن در پرسپولیس. 

البته رابطه نعمتی و گل‌محمدی فصل قبل شکرآب شد جایی که گل محمدی در کنار حامد پاکدل او را در لیست مازاد قرار داد، اما نعمتی حاضر نشد قراردادش با پرسپولیس را فسخ کند و به نیمکت نشین صرف تبدیل شد تا ثابت شود گل محمدی او را نمی‌خواهد.

البته هنوز یک فصل دیگر از قرارداد نعمتی با پرسپولیس باقیمانده و باید دید این بازیکن چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت، آیا همچنان می‌خواهد به نیمکت‌نشینی در پرسپولیس به امید روزهای خوب ادامه دهد یا از سرخ‌چوشان جدا خواهد شد؛ اما آنچه مشخص است گل‌محمدی او را نمی‌خواهد و به طور قطع این فصل هم در لیست مازاد قرار خواهد گرفت.

البته پرسپولیس با همین ۳ جای خالی می‌تواند بازیکنان مورد نظر گل‌محمدی را جذب کند جایی که او به صراحت از ارسال نام ۳ بازیکن در پست‌های مدافع، هافبک و مهاجم به باشگاه خبر داد. 

اما اگر نیاز به تقویت تیم برای حضور قدرتمندتر در لیگ قهرمانان آسیا باشد شاید باز هم نام‌های بیشتری به این فهرست اضافه شود، نام‌هایی که بزرگ‌تر از اسامی مطرح شده هستند.

در این زمینه شایعات زیادی وجود دارد و از ۲ کاپیتان باتجربه پرسپولیس یعنی کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه به عنوان دیگر نفرات احتمالی حاضر در لیست مازاد گل‌محمدی نام برده می‌شود. البته احتمال ماندن عالیشاه به خصوص با گل سرنوشت سازی که در دربی فینال جام حذفی به ثمر رساند بیشتر از کامیابی‌نیا است هر چند تصمیم نهایی با گل‌محمدی خواهد بود.

در این میان شایعات زیاد دیگری درباره اضافه شدن به این لیست وجود دارد از جمله وحدت هنانوف و فرشاد فرجی که فعلاً احتمال ماندنشان بیشتر از رفتنشان است مگر اینکه گل‌محمدی روی بازیکنان باکیفیت‌تری دست بگذارد و تصمیم به قطع همکاری با این نفرات بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: