کد خبر: ۹۵۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
تعداد بازدید: ۳۶۶
سهامداران با حضور در مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملت بر عملکرد این بانک در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه 1401 مهر تایید زدند.

مهر تایید سهامداران بر عملکرد بانک ملتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک منتهی به 29 اسفندماه 1401 با حضور بیش از 63 درصد از سهامداران و به ریاست مسعود نصر اصفهانی رییس هیات مدیره بانک ملت، نظارت قربان اسکندری مدیرکل بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد و سلحشوری نماینده سهام عدالت و منشی گری مجید ابراهیمی معاون مدیرعامل بانک ملت در امور حقوقی و نظارت برپا شد و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره از سوی مدیرعامل، سهامداران با رای قاطع، صورت های مالی این بانک را تصویب کردند.
در این مجمع که حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی بانک ملت را از تمامی جنبه های بااهمیت منطبق با استانداردهای حسابرسی و مطلوب ارزیابی کرد، تقسیم 130 ریال سود به ازای هر سهم به تصویب سهامداران رسید.
همچنین سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه های ایران و اطلاعات به عنوان روزنامه های کثیرالانتشار برای درج آگهی های مجمع انتخاب شدند.
قربان اسکندری، مدیرکل بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این جلسه، عملکرد بانک ملت را در سال 1401 نسبت به سال 1400 و در مقایسه با سایر بانک ها بسیار خوب خواند و گفت: مایه مباهات و امید است که بانک ملت با عملکرد عالی خود تلاش می کند که به قله های ترقی نزدیک شود.
سهامداران نیز در سخنانی، عملکرد بانک ملت را در سال گذشته بسیار مطلوب و قابل تحسین خواندند و از اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد و تمامی کارکنان این بانک بابت ثبت این عملکرد، قدردانی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: