کد خبر: ۹۵۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۳۵۶
فرمانده کل سپاه با اشاره به وضعیت عراق، سوریه، یمن و افغانستان، تصریح کرد: غرب هر کجا پا می‌گذارد جز جنگ در مفهوم کامل خود هیچ ارمغان دیگری ندارد.

سرلشکر سلامی: غرب هر کجا پا می‌گذارد جز جنگ ارمغان دیگری نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، سرلشکر حسین سلامی صبح امروز (چهارشنبه 31 خرداد) در مراسم «روز ملی بسیج اساتید» که با عنوان «جهاد تبیین، امید آفرینی و اعتلای نظام حکمرانی» در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: برخی از کشورها را به طور کامل ویران می‌کند که در آن‌ها دموکراسی ایجاد کند. ملت‌ها را به اسارت می‌گیرد تا از آزادی سخن بگوید این منطق غرب است.

وی افزود: عراق، سوریه، یمن و افغانستان را ببینید. غرب هر کجا پا می‌گذارد جز جنگ در مفهوم کامل خود هیچ ارمغان دیگری ندارد.

فرمانده کل سپاه گفت: به تاریخ انگلیس نگاه کنید نقطه ای در عالم نیست که او در آن نجنگیده باشد. همه قبرستان‌های عالم پر است از کشته‌هایی که انگلیس، آن امپراتوری که به ظاهر خورشید در سرزمینش غروب نمی‌کرد، به جای گذاشته است. آمریکا هم همین‌طور است ولی همین‌ افراد می‌خواهند ژست دموکراسی، آزادی، حقوق بشر و مانع‌شونده از توسعه سلاح‌های کشتار جمعی بگیرند.

وی ادامه داد: آن‌هایی که در ۶ و ۸ اوت ۱۹۴۵، ناکازاکی و هیروشیما را در کسری از ثانیه به ویرانه تبدیل کردند و کسانی که تلاش کردند قدرت انهدام چندباره سیاره زمین را انبار کنند. آنان غیر از آتش حداقل بر سر مسلمانان چیز دیگری نریختند. حالا همین افراد به دنبال آن هستند تا از طرفی جوانان ما را به خود خوش‌بین کنند و از طرفی دیگر، آن‌ها را به انقلاب و نظام‌ِشان که منادی ندایی غیر از حریت ملت‌ها، امداد و نجات ملت‌ه ندارد، بدبین کنند.

سرلشکر سلامی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: