کد خبر: ۹۵۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
تعداد بازدید: ۲۳۶
مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: برنامه دولت پیشبرد گفت‌وگوهای سیاسی مؤثر بین احزاب و دولت و همچنین میان احزاب با یکدیگر است.

مرادی: برنامه دولت پیشبرد گفت‌وگوهای سیاسی مؤثر استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، عبدالله مرادی در جلسه با احزاب و تشکل‌های سیاسی مرتبط با حوزه فرهنگیان و معلمان، بر لزوم گفت‌وگوی سیاسی میان احزاب و تشکل‌های سیاسی در موضوعات حکمرانی و نیز نقش تسهیل‌گر وزارت کشور تأکید کرد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور با تأکید بر نقش معلمان و تشکل‌های فرهنگیان به عنوان یک حلقه میانی میان نظام و جامعه، بر ضرورت نگاه کلان به جامعه فرهنگیان به عنوان مجموعه بزرگی که با تربیت و آموزش، آینده کشور را معماری می‌کنند، تأکید کرد و افزود: دولت بر پاسخ به مطالبات و رفع مشکلات جامعه فرهنگیان تمرکز و همچنین مسائل اساسی مانند عدالت آموزشی را نیز دنبال می‌کند.

مرادی، برنامه دولت را پیشبرد گفت‌وگوهای سیاسی مؤثر بین احزاب و دولت و همچنین میان احزاب با یکدیگر دانست و افزود: نشست‌های مشابه با احزاب در حوزه‌های موضوعی مانند؛ آموزش پرورش، سلامت، توسعه و … ادامه خواهد داشت، چرا که احزاب هرچند تشکلی سیاسی هستند، اما باید در حوزه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی برنامه حکمرانی داشته باشند.

به گفته وی، مناظره‌های سیاسی هم باید میان احزاب بر سر برنامه‌هایشان باشد، نه لزوماً میان چهره‌های سیاسی.

گفتنی است؛ در این نشست که در چارچوب برنامه دوشنبه‌های گفت‌وگو در دفتر سیاسی وزارت کشور برگزار شد، دبیران کل و نمایندگان احزاب و تشکل‌ها آقایان: کمیجانی از مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، میرزاپور از جمعیت اسلامی فرهنگیان، برقعی از انجمن اسلامی فرهنگیان قم، هاشمی از سازمان معلمان ایران، فتحی از کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگر و سرگزی از جمعیت معلمان و فرهیختگان از ایران به ایراد نظرات خود در خصوص، عدالت آموزشی، منابع انسانی، تغییرات اجتماعی، سبک زندگی دانش‌آموزی، تحول ساختاری، نقش تشکل‌های معلمان در تصمیم‌سازی‌ها، مشارکت سیاسی در انتخابات و … پرداختند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: