کد خبر: ۹۵۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
تعداد بازدید: ۲۷۹
هیوندای همیشه برای تغییرهای انقلابی در طراحی نسل جدید ماشین‌هایش معروف بوده و حالا در طراحی مدل جدید سانتافه همین مسیر را طی کرده است.

چهره باورنکردنی نسل جدید هیوندای سانتافه/ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سانتافه با استتار سنگین مدل‌های جدیدش را به خیابان فرستاده است اما با همین استتار سنگین هم تغییرات رادیکال در طراحی نسل جدید این شاسی بلند پرطرفدار مشهود است.

اصلی‌ترین تغییر را باید در طراحی جعبه مانند بنده خودرو دید که طرحی کاملا متفاوت از نسل های قبلی سانتافه دارد. این شکل طراحی به فضای بزرگتر کابین ماشین و در پی آن راحتی بیشتر سرنشین ها منجر خواهد شد.

چهره باورنکردنی نسل جدید هیوندای سانتافه/ عکس

مشخص است که نسل پنجم هیوندای سانتافه ابعاد بزرگتری دارد و قرار است بلندتر، پهن‌تر و طویل‌تر باشد.

دی‌لایت اچ مانند در چراغ های جلوی ماشین خودنمایی می کند که نمایی مدرن و آینده نگر به خودرو داده است.

چهره باورنکردنی نسل جدید هیوندای سانتافه/ عکس

با این طراحی می توان سانتافه جدید را لندرور دیفندر کره جنوبی نامید که اندازه چرخ‌هایش تا حد زیادی برای خودروی بزرگی در این ابعاد مناسب نیست و کوچک می‌نماید. البته شاید به دلیل استتار مخصوص رینگ های 20 اینچی ماشین چنین جلوه ای پیدا کرده باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: