کد خبر: ۹۵۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
تعداد بازدید: ۱۹۰
پس از جدایی ریکاردو ساپینتو هنوز سرمربی جدید استقلال مشخص نشده است.

سرگیجه در استقلال!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، پس از جدایی ریکاردو ساپینتو هنوز سرمربی جدید استقلال مشخص نشده است.

سپهر ستاری: در شرایطی که به نظر می‌رسید باشگاه استقلال ابتدای این هفته از سرمربی جدید خود رونمایی کند اما تا امروز وضعیت نیمکت آبی‌های پایتخت برای لیگ بیست و سوم مشخص نشده است. تا امروز نام چند گزینه داخلی و خارجی برای هدایت استقلال مطرح شده ولی این باشگاه هنوز جانشین ریکاردو ساپینتو پرتغالی را مشخص نکرده و این موضوع نگرانی هواداران را هم به دنبال داشته است. هواداران استقلال در حال حاضر نگران این موضوع هستند که تاخیر در انتخاب سرمربی باعث شود فرصت بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده از دست برود و اتفاقات تلخ سال‌های گذشته دوباره تکرار شود.

 

مجوزی که برای نکونام صادر نشده است

جدی‌ترین گزینه هدایت استقلال برای فصل آینده جواد نکونام است ولی بعضی مسائل غیرفوتبالی تا امروز مانع از معرفی او شده و شرایط را پیچیده کرده است. در حال حاضر هواداران و پیشکسوتان هم موافق حضور نکونام هستند و در فضای مجازی از سرمربیگری او حمایت می‌کنند ولی اگر مجوز سرمربی سابق فولاد برای امضای قرارداد با استقلال صادر نشود حجت کریمی و هیئت مدیره باید به یک گزینه دیگر فکر کنند.

نقدی که در خصوص حضور نکونام در استقلال وجود دارد این است که تیم‌های تحت هدایت او معمولا فوتبالی دفاعی را به نمایش می‌گذارند. موضوعی که در تیمی چون استقلال چندان قابل قبول نیست و کاپیتان سابق تیم در صورت انتخاب باید فکری به حال آن کند. با این حال نکونام شناخت خوبی از لیگ برتر و بازیکنان استقلال دارد و اگر انتخاب شود احتمالا آبی‌ها خیلی زود فعالیتشان در نقل و انتقالات را هم آغاز خواهند کرد.

نکونام در روزهای اخیر با انتشار چند پست اینستاگرامی آمادگی خود را برای پذیرش هدایت استقلال نشان داده و تمایل زیادی برای نشست روی نیمکت این تیم دارد.

سرگیجه در استقلال!

گزینه‌های داخلی و واکنش تند هواداران

طول کشیدن روند امضای قرارداد استقلال با جواد نکونام باعث شده نام چند سرمربی داخلی هم برای حضور در این تیم مطرح شود. محمد ربیعی، سرمربی فصل گذشته مس رفسنجان یکی از این اسامی بود که حجت کریمی با او مذاکراتی را هم انجام داد. حضور احتمالی ربیعی در استقلال چندان مورد استقبال هواداران واقع نشد و او هم با سرپرست استقلال به توافق نرسید.

سرگیجه در استقلال!

ساکت الهامی، سرمربی فصل گذشته هوادار هم یکی دیگر از گزینه‌های داخلی مطرح‌شده برای استقلال بود. الهامی قبلا هم یک بار در زمان احمد مددی گزینه نیمکت استقلال بود ولی در نهایت شانس حضور در این تیم را پیدا نکرد. در خصوص الهامی گفته می‌شود با توجه به اینکه می‌داند شانس چندانی برای حضور در استقلال ندارد با مس رفسنجان به توافق رسیده و جانشین محمد ربیعی خواهد شد.

در رسانه‌ها نام چند سرمربی داخلی دیگر هم برای استقلال مطرح شده بود ولی حضور هیچکدام جدی نشد.

 

گزینه‌های خارجی در لیست انتظار

باشگاه استقلال به موازات مذاکره با سرمربیان داخلی، شرایط چند سرمربی خارجی را نیز مورد بررسی قرار داده است. رامون لوپز کارو اسپانیایی یکی از این نفرات بود که حتی برای مذاکره به تهران هم آمد ولی در نهایت به توافق نرسید و حضورش منتفی شد. کریستین پانوچی، مدافع سال‌های دور رئال مادرید و آاس رم نیز یکی دیگر از گزینه‌های استقلال بود و هنوز هم شانس امضای قرارداد با این تیم را دارد.

در روزهای اخیر و پس از طولانی شدن روند امضای قرارداد با جواد نکونام اسم چند سرمربی خارجی دیگر هم برای حضور در استقلال مطرح شده و ممکن است در روزهای آینده با آن‌ها مذاکره شود.

کیکه سانچز فلورس، سرمربی سابق اتلتیکومادرید که با این تیم قهرمان اروپا هم شده و در واتفورد، والنسیا و ختافه هم کار کرده بزرگ‌ترین نامی است که اسمش در میان گزینه‌های استقلال قرار گرفته و گزینه جذابی به نظر می‌رسد. در کنار او خوان کارلوس گاریدو، خوزه مارتین و آلن هوروات نیز دیگر گزینه‌های خارجی استقلال هستند که ممکن است مذاکراتشان با این باشگاه جدی شود.

سرگیجه در استقلال!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: