کد خبر: ۹۵۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
تعداد بازدید: ۲۵۲
این عکس مربوط به ساعد سهیلی (بازیگر مشهور سینما) به همراه پسرعمویش کمیل سهیلی (فیلمساز و داور بین‌المللی) در دوران‌ دانشجویی است، آنها در این عکس حال بازی در یک نمایش در دهه هشتاد بودند.

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: این عکس مربوط به ساعد سهیلی (بازیگر مشهور سینما) به همراه پسرعمویش کمیل سهیلی (فیلمساز و داور بین‌المللی) در دوران‌ دانشجویی است، آنها در این عکس حال بازی در یک نمایش در دهه هشتاد بودند.

 
 

ساعد سهیلی (زاده ۳۰ بهمن ۱۳۶۶، مشهد) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما است. او یک برادر به نام سینا (بازیگر سینما و تلویزیون ایران) و دو خواهر به نام‌های سارا (بازیگر ایرانی) و صبا (بازیگر تئاتر و سینمای ایران) دارد که هر سه نفر در حوزه سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت دارند. ساعد سهیلی در خانواده‌ای هنری زاده شده و با گلوریا هاردی بازیگر ازدواج کرده است.

 

 

 

عکس زیر خاکی ساعد سهیلی در دوران دانشجویی

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: